by amanda

| Vardag
Grattis på födelsedagen världens bästa mamma. Jag älskar dig 

 
Jag börjar skolan vid halv 11 och slutar vid 2. Då ska jag åka raka vägen till körskolan för vid halv 3 har jag en körlektion bokad. Det var ett tag sedan jag var där så är faktiskt lite nervös, men det ska nog gå bra. Sen ska jag hem och baka för på kvällen kommer släkten för att fira mami. Puss&Kram
♥ Samira

Grattis till din mamma :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Lycka till med körningen:)

Emmy

Jättebra låtar! Älskar Demi Lovato hihi.

sv;
Hihi jaa, kul att vinna :D

B E A T R I C E J O H A N S S O N

Neon Lights och Heartbreaker är så himla bra!:)

sv: hihi, tack så mycket:) Kramisar♥

Lotta

Sv: Tack så jättemycket :) och gud så skönt med så kort skoldag! Måste vara underbart ju :)

Emelie

Grattis till din mamma! :) Låter skönt att bara gå så få timmar i skolan på en måndag!! Hoppas körlektionen gick bra! Kramar

Milina

Stort grattis till henne!

Linda [fotoblogg]

Så bra låtar och grattis till henne!

Agnes Eriksson

if I die young, sååå fin! kram

Ida Lindborg ♡

Justin <3 Grattis till din mamma (:

Sv: hiih tack snygging!

Linnéa

Bra musik där <3

Sara - Hold on be strong

Bra låtar och grattis till henne :)

Sara H

Vilken fin blogg!

Haft en bra start på veckan?

Emelie och Kajsa

Jättefin blogg!

Inga-Linn

Grattis till din mamma!:)

Johanna - A dream as model ♥

bra låtar :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: