by amanda

| New in, Vardag
Godkväll igen. Inte alls meningen att två inlägg på två dagar ska komma så sent. Men även idag har en bra anledning till varför. När jag vaknade imorse så fixade jag mig och sen åkte jag, mamma och Jouni till Stockholm Quality Outlet. Det blev en hel dag där trots att jag bara fick med mig ett par jeans hem. Vi tog en fika på Wayne's coffee och sen åkte vi hem. Hann byta kläder och bättra på sminket innan vi åkte vidare hem till kusinerna. Där blev det middag, tårta och en trevlig kväll. Imorgon ska jag upp 8 för att spela bowling match vid 10 så vi hörs efter det. Puss&kram
mirre

Åh låter trevligt! :)

Milina

Snygga!

Ellian ~Veckans blogg

snygga

Lotta

Sv: Jaa, det var riktigt gott :) och kul med bowling!! :D

Nathalie Tegelstam

- tack!
Snygga jeans :)

Fanny

ha en bra söndag!
kram

Emmy

Åh kul att vara med kusinerna! Hoppas bowlingmatchen gick/går bra! :D

Superkul att du var med i min "dagens blogg", tack för visat intresse! Dagens omgång är avslutad och vinnarna ligger uppe nu :D

Linnéa

Låter som en mysig lördag <3

Emelie

Jeansen ser skit snygga ut!!:)
Sv: Tack så hemskt mycket vännen! Kramar

Lillablå♥

Skit snygga byxor, låter som en trevlig dag igår :) och hoppas det går bra på bowlingen <3

Madeleine Larsson

Snygga jeans! :)

Ida

Fina byxor!

Inga-Linn

Snygga jeans:)
Sv: Jaha, då förstår jag:)

- Klara

Jättehärlig design, helt clean!

sannas rum

Heej :) Måste bara fråga om du la in de ikonerna på din blogg eller om hon som gjorde designen gjorde det? :)

Jojo

Snygga :)

Malin

sv; jag vet inte riktigt, läste någonstans att det var en serie, men det kanske inte var sant:/

snygga jeans:)

Emma

Fy vad snygga!! Pepe om jag ser rätt ;)

Lowa Ek Lagerberg

Snygga jeans!!

Svar: tack så mycket, hihi ;)

Johanna - A dream as model ♥

snygga :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: