by amanda

| Vardag
 
Godkväll kompisar. Jag har tyvärr inte kunnat blogga tidigare, för när jag kom hem från skolan hann jag bara vara hemma en kort stund innan Lisa kom. Vi åkte till Globen och åt en snabb middag innan det var dags att röra sig mot hovet där Djurgården - Karlskrona skulle spela. Tyvärr så förlorade Djurgården. Jag och Lisa gick hem till henne efteråt och kollade Sveriges fotbollsmatch. Nu ligger jag i min säng och ska kolla på Sons of Anarchy. Puss&kram
Milina

Jättefina inspo bilder!

HJJONSSON

Jättefina bilder! :D

sara och jossi

Fin blogg :)

Terese Brodin

Snygg ny design :)
Allt bra?

malin

fint!! :)

-kul att du gillar det! :D älskar också träningskollage, man blir så motiverad :D

Moa Eriksson

duu är fin!

Agnes Eriksson

sjukt coola bilder! Festar du? kram

Malin

så fina bilder!

sommarblom.blogg.se

Grymma bilder!

sv: Haha ja visst var den :)

Emelie

Bra inspo-bilder bruden, det gillar jag!!:D
Det verkar som du hade en bra fredags kväll, kul! händer ikväll då denna lördag? :) kramar

Emmy

Synd med förlust, men Sverige vann ju sen iaf :D

♥ Samira

Nice bilder!
Lust att checka in min blogg? :)

Malin

låter som du haft det bra:)

Linda [fotoblogg]

Fina bilder!
Sv: Det var det verkligen :)

mirre

härliga bilder! :D

Emelie

Fina bilder! Har du tagit dom? :)
Sv; Kul att du gillade de :)

Johanna - A dream as model ♥

Åh har du ny design, så fin :D

Nathalie Tegelstam

Härliga bilder där med :)

Lowa Ek Lagerberg

Kollade också på Sverige matchen.

Svar: Tack och vad kul att du tycker dom är fina! :)

B E A T R I C E J O H A N S S O N

Fint collage!:)

sv: haha, håller med, brukar typ aldrig fatta någonting! kramisar♥

Inga-Linn

Gillar du att kolla på fotboll?:)

Nina wallinder

hej på dig!
allt bra med dig? kram

Liana

Åh så härliga bilder!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: