Tips på klänningar till julafton

| tips
Glöm inte anmäla er till veckans blogg som avslutas imorgon, klicka här!

 
 
 
1. Club L - 299 kr         2. John Zack - 349 kr
3. Jeane Blush - 299 kr      4. Elise Ryan - 499 kr
5. Jeane Blush - 399 kr        6. Club L - 299 kr 
7. Nly trend - 799 kr       8. Nly trend - 349 kr 
LITZIUMWORLD / Alternativ norrländska

den röda översta är jättefin!
sv: tusen tack tjejen :)

~Bat kisses ^V^

Filippa Wallin

Snygga!
sv: Tack så hemskt mycket! Kram kram!

Inga-Linn

Åhm jag älskade den svarta på tredje raden!:)
Sv; Jag bryr mig kanske om någon tycker illa om någon som betyder mycket för mig men vad dom tycker om just mig struntar jag typ i.:)

Anonym

gillar den första !!! :D

Boel

Så snygga :D

Sv: Tackar :)

ViktoriaCaroline

Åh vad fina! Jag ska nog köpa nummer 6, den gillade min sambo ;)

sofia

tack, åh vad fina klänningar :D

Nnad ♥

Trean är min favvo, passar tjocka tjejer som mig ;)

Esmeralda

Fina klänningar :)

Amanda [SPONTAN]

Åh vad fina :)

Kashaya

Fina klänningar.=)

Emma

åh vad snygga!
sv: tack detsamma!:*

liborius

fina:D

Emelie

Gud vad fina klänningar vill ha alla!!:)

Cajsa

guuuud så söööta klänningar! :O

av. hihi visst är den!? ^^ blev så glad när jag såg den så va ju bara tvungen att dela med mig av den..^^

♫♪ sandra - en musikblogg

snygga!

Elisabet

nr 8 var finast

Milina Salihodzic

riktigt snygga!

G I N A ~

Gud så snygga, allihopa!! Kan knappast välja ut vilken av alla man skulle ha valt. haha :)

LORISSA LOVEBOMB

Såååå himla snygga. Vill ha typ alla!

sv: Ja, ibland ska man ha tur :D

Agnes Eriksson

sv: tack fina du!
såå fina! kram

F R I D A - M A R I A

Så himla fina klänningar!

sandra

åh vilka fina klänningar :D

Riktigt fina!

Linnea

Shit vilka fina klänningar, allihop! 2 & 3 skulle sitta som ett smäck på julafton :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jättefina klänningar:)

Linda

åh vilka fina!!

Amanda

Jättefina!

Louise

Den översta röda var väldigt fin :)

Josefine

jätte fina klänningar, bra tips!

anna

så fina! :)

linah

ååå, give me!

Hanna

Jul! Julklänningar <3 Jag vill ha jul nu :D
SV: Jag vet faktiskt inte, jag har ärligt talat inte tänkt så mycket på det. Men det kanske stämmer. Prova det tycker jag verkligen att du ska göra :)

Kram!

Jonna

Åh vilket bra tips! Behöver verkligen köpa en klänning. As snygga!

Malin

oj så snygga!

Johanna - A dream as a model ♥

vad fina :)

Clara

Så många fina du hittat!

Natalie Salazar

massa fina :D

matilda

Fyafn vilka snygga klänningar! Dör lite smått.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: