my dad, my hero

| Vardag
Grattis på farsdag världens bästa pappa. Jag älskar dig massor ♥
 
Glöm inte att anmäla er till veckans blogg som avslutas imorgon, klicka här!  Idag har jag, mamma och Jouni först ätit på en pizzeria i Tyresö och sedan åkte vi till Sickla köpcentrum. Kollade runt lite, handlade mat och nu har vi precis kommit hem igen. Om en stund kommer pappa och hämtar mig, då ska vi åka till någon resturang för att fira lite. Det ska bli mysigt. Hoppas ni får en fortsatt bra dag. Puss&Kram
Fanny

Vad fina bilder! :)
kram

Inga-Linn

Vad söta och fina bilder!:D

Johanna - A dream as model ♥

härliga bilder :)

Linnéa

Åh, så fina bilder <3

Jojo

Fin blogg :)

Agnes Eriksson

sv: eller hur!
Sååå fina bilder! kram

Milina Salihodzic

Fint collage!

hanna

vilka fina bilder på er !:D

Linnéa

Vilka fina bilder! <3

Om du skulle gå i någon annan sport förutom ridning vad hade det varit?

Vilka härliga bilder!

Olivia

Vilken fin blogg du har! Allt bra? Fina bilder också btw :) kram

Nathalie Tegelstam

- haha :)
härliga bilder!

Boel

Vad fina bilder :D

Sv: Super gott!

Celine

Söta ni är! :)

LORISSA LOVEBOMB

åh så fint :')

Anonym

Va gör dudå? :)

Ida ♥

Åh vad fint :'D

Sv: Tusen tack! åh vad kul att du såg det, tack snälla Amanda ♥ kram

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Så fina bilder på er:)

Linda

va fint

Helena

Riktigt fint fasdag-inlägg!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: