I'm friends with the monster that's under my bed

| Vardag
Bilder från min tumblr - amandalindstrand.tumblr.com
 
Förlåt för att det inte kom upp något inlägg om min dag igår. Men jag var i alla fall på körlektion efter skolan och direkt efter det åkte jag till frisören. Klippte mig och slingade håret, spenderade ungefär 3 timmar där. Jag tog en före bild, ska bara få ett bra tillfälle för att ta en efter bild också så jag kan visa här på bloggen. Efter det övningskörde jag till Tumba där vi var på middag hos några familje kompisar och när vi kom hem fixade jag med en ny kategori innan jag gick och la mig.
 
Idag har jag varit ledig från skolan på grund av utvecklingssamtal. Mitt utvecklingssamtal var vid 9 och efter det åkte jag hem, tog det lugnt ett tag innan jag gick på ännu en körlektion. Strax därefter åkte jag till skolan för att delta på individuella val lektionen. När vi slutat åkte jag och Lisa till stan, hämtade ut min klocka och tog en fika. Snart ska jag och pappa övningsköra bort till Kungenskurva och fixa min fjärrutlösare. Puss&Kram
cassandra gigel

bra låtar :D

Nathalie Tegelstam

- tack :)
åh vilka härliga bilder!

Elisabet

Hemskt med cigg :(e

Emmy

Jag hörde just rubriken hahaha, lyssnar på den låten!! Mycket övningskörande, är du nära körkort nu? :D

sv;
Det var det sannerligen, kanondag hihi :D

Veronica Eriksson

Riktigt fin tumblr du har! Tack för låt-tipsen. Fin blogg! Kram :)

Malin

du måste lägga upp bilder på ditt "nya" hår, blev säkert huur fint som helst:)

Liborius

åh vad skönt att vara ledig från skolan:D

Boel

Härliga bilder! Och hoppas det kommer upp bilder på håret :D

Sv: Visst är han :D

ViktoriaCaroline

Vad gör du nu då? :)

Inga-Linn

Gick körlektionen bra?:)
Klippte du dig mycket?:)

Linda

mysiga bilder

milina.blogg.se

Bra låtar!

Amanda Jönsson

älskar bilden längst upp till vänster, så fin!

SV: tack så mycket :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vad skönt att få håret fixat:)

Madeleine

så bra inspiration!

Amanda Eriksson

härliga bilder!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Hoppas du lyckas ta en efterbild snart. Vill ju se:)

Fina bilder!

Åsa

Härliga bilder!

Sv: Tack!!
Kram

MATILDA

bra låtar =)

Liana

Ohhh vad härliga bildeeeeer! :D

Elisabet

Bra låtar



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: