Film betyg

| Filmbetyg
5/5 hjärtan
Richie vet att han har kommit på hur man knäcker online-spelen, men ändå förlorar han. Han åker till Costa Rica för att konfrontera den som han tro blåst honom på hans pengar: spelkungen Ivan Block. Block vinner över Richie med löften om snabba pengar, men snart inser Richie att han hamnat i en knipa han inte tar sig ur. När FBI försöker utnyttja Richie för att fånga Block ställs han inför sitt livs tuffaste utmaning: att utmanövrera de två hoten mot varandra.
 
Justin Timerberlake är fan snygg, det tänker man inte ofta på, och Gemma Arterton som spelar Rebecca i filmen är ju jätte vacker. Henne har jag inte sett i speciellt många andra filmer eller serier. Men det var en bra film, väldigt kul att se miljön som filmen utspelas i. Allt verkar så lyxigt på utsidan men det visade ju sig vara riktigt smutsigt. Men jag gillade det. Och jag som trodde Ivan Block ändå var en schysst kille. Sen så ska ni veta att filmen hade världens bästa slut. 
Bild lånad från google. 
Jenny

Tack för filmtips! :D

Sara - Hold on be strong

Åh, den borde jag se!! :)
sv: visst :D
kram

sandra

Låter som en bra dag :D

Linnéa

Åh kanske en en film att se <3

Ida Lindborg ♡

Verkar vara bra :)

Sv: Jaa var supergott! :D

Olivia

åh, den ska jag kolla på!
svar: tack :)

Linnéa

Hoppas kvällen varit bra annars <3

Nathalie Tegelstam

- så lite så :)
åh den måste jag se

ViktoriaCaroline

Vad fräsch och fin din nya design är förresten :) Glömde säga det innan, men riktigt fin :)

Anonym

Åhh den där filmen måste jag se !!! :D

Filippa [FIDELIPPAN.SE -foto,häst & mode]

jätte fin bloggdesign!
och måste se på runner runner :) kram

cassandra gigel

vill se :D

Ellen

Borde se den! :D

Kashaya

Kul med filmtips.=)

Matilda

Får nog ta och se den! Låter som en film för mig! :)

anna

verkar bra :)

Dana

åh vill se den filmen!

Natalie Salazar

oj så bra betyg den kanske man ska ta och se :)

Anonym

Vart nån stans kollade du på den filmen? :)

Emma

En av mina favoritfilmer!

Natalie Salazar

man kanske ska se den där idag då :)

Natalie Salazar

det är en action va?

Bra tips! :D

E.w - photpgraphy

Ohhh vilken mysig blogg , :D

vad gör du idag?:) Kram

catherine ✈

åh ska se denna filmen nu!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: