Film betyg

| Filmbetyg
5/5 hjärtan
Katniss trodde att en vinst i Hungerspelen var lika med framgång, lycka och berömmelse, men istället skulle det bara leda till fruktan. Huvudstaden är inte nöjd med henne. Hennes prestationer på arenan har gjutit mod i rebellstyrkorna - och i takt med att upproret växer sig starkare, ökar också riskerna för Katniss och de hon älskar - inklusive Gale och Peeta som slåss om hennes gunst. Varje val hon gör får ödesdigra konsekvenser. Och det är då huvudstaden blottar sin slutgiltiga fälla.
 
Åh jävlar vad bra den var! Jag läste ju boken för flera månader sedan och jag har tredje boken hemma, men den har jag inte velat läsa förrän andra filmen kommit ut. Och nu när jag har sett den måste jag läsa tredje boken. Det bästa med filmen var att de fick med alla händelser som fanns med i boken, det enda som saknades var deras känslor. Man förstår inte riktigt hur Katniss känner av att bara se filmen men den förklarar tillräckligt mycket om man inte vill läsa boken. Det var så mycket som hände, och det var så himla bra. Som ni förstår av att se filmen så ska de in på arenan igen, så jävla dåligt egentligen. Men så himla spännande. Den är uppbyggd på ett grymt sätt och alla effekter som finns med i filmen är helt sjuka! Åh världsbäst :D
Bilder lånade från google 
Fotograf Julia Petersson

Åh vad jag vill se den!!

Kimmey ~ Kung varje dag

Åh, filmen är så gryyymt bra! Tredje boken är också grymt bra, fast slutet är inte lika bra. hhaa

Terese

Jag såg den på bio igår, jättebra!

sv; Aa verkligen!

Carolina Thoor

Vill se :D <3

Agnes Eriksson

åååh måste se den!!! kram

Ida Lindborg ♡

Såg den i onsdags och den var såå jääädra bra!! :D Lite sugen på att läsa böckerna med hihi :D

Sv: ok följer dig nu :D

Johanna - A dream as a model ♥

såg den på bio igår :) Men av mig får den bara 3/5

Alicia

Åh vill också se den verkar riktigt bra

Boel

Älskar filmen! Såg den för andra gången idag, haha! <3

Sv: Tack så mycket :)

Inga-Linn

Har hörst många som tyckte att det var sjukt bra!:) Kanske ska se den och se om jag tycker samma!:)

Emelie

Filmen verkar bra!:)
Sv:åh ja visst är de fint, kul att du gillar det! :)

cassandra gigel

åh vill se!!

Celine

Catching Fire var gryyyyym! Den var mycket bättre än första också!

Lowa Ek Lagerberg

åh, vill med se den filmen! :D

svar: tacktack. Ja, visst är pannbandet fint!

milina.blogg.se

Åh vill se!

Sofia - Lever drömmen i LA

aah jag måste gå o se den snart alltså!

Emma

ohh vill så gärna se den!

B E A T R I C E J O H A N S S O N

Den var så otroligt bra!:)

sv: hihi, det förstår jag:) Kramisar❤

aschmanda

måste se den! :)

Jonna

Ja jag håller verkligen med! Såg den i fredags, så grymt bra var den! :)

Malin

ville se dendär på premiären men jag hade inte pengar till det:( ååh, den verkar så bra!

MATILDA

låter ju som om den är riktigt bra!

Esmeralda

sv: tack!!

Den måååste jag se :D

HJJONSSON

Vill oxå se!
Sv. Ja, det var en rikti bra kvälL! :D

Nathalie Tegelstam

åh den måste jag se :)

marina

Jag vill också se den!

Emmy

Vad kul att den är bra, har hittills bara hört positivt om den filmen precis som med första filmen!

sv;
Jaa verkligen, musikalen var jättetrevlig också hihi :)

Kashaya

Måste ta och se den och första filmen någon gång.

Paulina Holmberg

håller med dig! hur bra som helst!

FELICIA

ååå så fin film, dock gillade jag ettan bättre=)

Rebecka

Så sjukt bra!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: