Film betyg

| Filmbetyg

5/5 hjärtan
På en nattklubb i New York blir Clary vittne till ett mord som begås av tre tonåringar som bär svärd och vars kroppar är täckta av märkliga tatueringar. Offrets kropp går upp i rök och det verkar bara vara Clary som kan se vad som händer. Dagen efter försvinner även hennes mamma spårlöst. Det visar sig att tonåringarna är Skuggjägare, ett släkte vilkas uppgift är att försvara mänskligheten mot demoner, och att Clarys mamma har burit på en hemlighet - även hon är en Skuggjägare. En helt ny värld av demoner, vampyrer och varulvar öppnar sig för Clarys ögon.
 
Tryck här för att se trailern.
 
Den här filmen ville jag se redan när den släpptes, men ingen av mina vänner ville se den med mig. Så enda sedan den slutade gå på bio har jag väntat på att den ska komma på swefilmer men det har den inte heller gjort så jag satte mig och såg den med engelsk text istället. Det var lite små svårt på grund av några ord jag inte riktigt förstod, blir lätt så när det är en science fiction film. Men den var riktigt bra och jag gillade den. Tycker Lily Collins är jätte fin. Det var en spännande film som man inte alls kunde förutse vad som skulle hända, eller några små saker men inte mycket alls. Jag gillade scenen med Clary (Lily) och Jace i "växthuset". Några saker var oklara när filmen tog slut, tyckte inte man riktigt fick bekräftat om det stämde eller inte, eller så var det jag som var efterbliven..
Bra film i alla fall!
Bild lånad från google
Amanda Eriksson

den kanske man skulle ta och se :D

sv: åh tack :) kram

nancy

Hej va söt du är på din profilbild! Jättebra blogg. Checka gärna in min blogg och kommentera!:)

♫♪ sandra - en musikblogg

vill se den!

Milina Salihodzic

Nice! :)

- Ja du det är inte lätt.. Men jag tror definitivt att han gillar dig

Kimmey ~ Kung varje dag

Åh, den lät ju jättebra iallafall!

Agnes Eriksson

sv; men eller hur!
ååh såg den på bio, riktigt bra!!! kram

Ida Lindborg ♡

Åh såg den på bio, älskar den! och Jace är såååå gullig ju och snygg *.* anledningen till att saker och ting inte var oklara är för att det kommer fler filmer ju :)

Sv: Jaa verkligen! :D

Ellen

Ååh! Tack för filmtipset! Ska nog se den ikväll :D

Elisabet

kul

Inga-Linn

Jag är sett den och av mig får den 3.5 hjärtan:)

FlizanLizan

sv: ja eller hur :D

älskar den där filmen längtar till den andra :D

hanna

den skulle jag också vilja se !:D

cassandra gigel

åh ska se denna!

LORISSA LOVEBOMB

Låter himla spännande :D

Bea

SV: Tack :)

Ååh, jag har alltid velat se den filmen! Så nu när du ger högsta betyg måste jag ju :))

Madeleine

den vill jag se :D

Johanna - A dream as model ♥

nice att den var så bra :)

Amanda [SPONTAN]

Verkar intressant :)

carolina♥

Den verkar as bra :D <3

F R I D A - M A R I A

Den filmen vill jag se!

Rebecka

Den verkar ju jättebra!

catherine ✈

den filmen är så bra!

Hanna :)

den låter bra, kanske ska ta och se den :)

Amanda Persson

jag såg faktiskt den filmen härom dagen! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: