by amanda

| Natur
 Foto&Redigering: Jag Kamera: Canon EOS 600D
 
Jag har lagt märke till att jag bara skriver det där ↑ under vissa bilder trots att i stort sätt alla bilder här på bloggen är tagna och redigerade av mig, med den där kameran. Undrar varför jag gör så..
 
Idag fick vi sluta tidigare igen på grund av omprovs tillfälle i skolan. Vi slutade typ 12 istället för 4. Så himla skönt. Jag och Lisa följde med My till sjukhuset som skulle röntga ryggen. Vi satt där jätte länge så efteråt var klockan runt halv 4, då åkte jag hem. Sedan dess har jag bara tagit det lugnt hemma. Mamma köpte en ben&jerry's till mig som jag mumsat på och så har jag kollat på Idol. Nu tänkte jag kolla på någon film eller en serie. Puss&Kram
LORISSA LOVEBOMB

Hoppas att hennes röntgen visar något bra. Skönt att sluta tidigt :)

Malin

du tar jättefina bilder:)

MATILDA

fin bild :)

Hanna

Riktigt snygg Bild!:D

Nathalie Tegelstam

fin bild :)

milina.blogg.se

Dom blommorna är så fina!

Anonym

visst är dom :D fin bild ! :)

Du behöver inte skriva så, du har ju under inlägget att alla bilder är tagna av dig :)

Agnes Eriksson

Fin bild, du är så duktig på att fota! kram

isabellaa

Så fin bild! :D

Louise

Skönt att sluta tidigt :)

Lina Johansson

Hej Hoppas att du får en bra lördagskväll!
Kram :)

Åsa

Fin bild!

Sv: Tack!!
Kram

Boel

Super fin bild :D

SV: Det var bara sååå gott med pannkakor!

Natalie Salazar

skönt att sluta tidigt :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: