by amanda

| New in, Vardag
Här har ni bilder på min nya vinterjacka. Det är en Hollis, modell Oslo tror jag. Den kostade 2998 kr, köpt på Leather factory i Gamla stan. Vad tycker ni? :)
 
Jag, familjen, farfar och Carin åt en jätte mysig middag på Indian Garden på Södermalm. Vi satt kvar där ett ganska bra tag och pratade. Efter ett tag blev jag alldeles för uttråkad så då rullade vi hemåt. Egentligen ska jag inte till pappa förrän imorgon men valde att komma till honom redan idag när jag ändå var med honom på kvällen. Nu ska jag gå och lägga mig, börjar halv 11 imorgon och slutar 2. Så det blir en kort, skön dag. Godnatt vänner ♥
linah

såå snygg:D

Milina Salihodzic

Snygg! :)

LORISSA LOVEBOMB

sv: tack :) Åh, jag tycker att jackan var superfin!

gud så skönt med kort dag!

Agnes Eriksson

sv: ååh jag med!
Himla fin jacka! kram

Malin Johansson

Snygg!

*svar:* Ja det är den ^^ Den kom fram till mig utanför min lägenhet för ett tag sen och bara började gosa med mig :)

Boel

Fin jacka :)

Sv: Ja, det är fin :)

ViktoriaCaroline

Snygg jacka!! :)

Vad skönt att du mår bra, själv mår jag också bra idag :)

B E A T R I C E J O H A N S S O N

Så himla fin!:)

sv: tusen tack:) Kramisar♥

MADDISENJ.SE

vilken snygg!

aina [fotoblogg]

Vilken snygg jacka :)

Catta

Snygg!! :)

♫♪ sandra - en musikblogg

ser mysig ut!

Ida ♥

Fiin!

Sv. Åh tack!! :'D kram

Snygg! Men jag har aldrig förstått varför man ger så mycket pengar för en jacka :o

saandrafoto

hej där! haft en bra dag? :)

Inga-Linn

Snygg jacka!:D

Malin

Sjukt snygg!

Nathalie Tegelstam

åh snygg :)

F R I D A - M A R I A

Så himla nice jacka!

Emmy

Låter trevligt :) Kort dag är ju dessutom kanonskönt.

sv;
Ja hihi, eller åtminstone i fredags då jag svarar lite sent nu… Tack så jääättemycket i efterskott, snälla du! :D

Alva

Super fin

Kashaya

Fin jacka.

Amanda [SPONTAN]

Supersnygg :)

Anonym

grymt snygg!!

anna

snygg jacka! :)

sofia

tack så mkt för att jag blev veckans blogg! :) <3

carolina♥

Ja det är det :) gud vilken fin jacka! <3

Elisabet

Snygg jacka

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Hoppas du får en bra dag!

Emma

Åh vad fin jacka! :)
Svar: Tusen tack! :)

Erika

Riktigt snygg jacka!

Josephine

Så snygg!!

Sv; Tack så mycket! :)

Sabina

sv: Tack så mycket!

Superfin :)

Inga-Linn

Mysigt med middag på Indian Garden med hela familjen!:)

Johanna - A dream as model ♥

fin :)

Amanda Eriksson

såå snygg!

Amanda

Fin jacka :)

Sara - Hold on be strong

Sjukt fin :)

Louise

så snygg! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: