by amanda

| Natur
 Ledsen för att ni får en bild som liknar den jag la in för några dagar sedan men jag glömde minneskortet till kameran hemma hos pappa :( 
 
Idag fick vi lyckligt nog sluta tidigare bara för att vi fått gå övertid så mycket de dagar vi jobbat med ungdomsparlamentet. Så jag tog mig hem och hann äta och byta om i god tid innan Cecilia och Åke kom för att hämta mig. Vi åkte som vanligt på torsdagar till bowling träningen där vi idag tränade på att få ner kägla 7 och 10. För er som inte vet är de käglorna längst ut på kanterna. Sen kom mamma och jag övningskörde hem. Nu ligger jag i sängen och ska alldeles strax stänga av datorn. Imorgon är det äntligen helg. Puss&Kram
Milina Salihodzic

Skönt att sluta tidigare!

Agnes Eriksson

sv: tack fina du.
Fin bild! kram

Åsa

Häftig bild!

Sv: Kul att du gillade det!!
Kram

Nathalie Tegelstam

- ja verkligen :)
Cool bild!

Louise

Kul att bowla :)

Kajsa Johansson

Vad roligt med bowling :) Fin bild också!!

Linda

Eller hur !:) Fin bild!

Lowa

Skönt att sluta tidigare!!

Svar: tack. Och visst är de fina :D kram

Paulina Holmberg

fin bild ju :)

Inga-Linn

Hälrigt att sluta tidigare!:D

Sandra Fors ~ Galen fotograf

Fin bild :)

Johanna - A dream as model ♥

nice bild :)

Linnéa

Så fin <3

Matilda

Älskar kortare dagar, grymt fin bild! :) kram

Tess

Superfin bild! :) Kram

Ellen

Otroligt snygg bild! Bra fotat! :)

linah

grym bid:O

Ella Stork

jättefin bild!

Emmy

Kul att sluta tidigare och att övningsköra! Tror jag… Har inte börjat övningsköra än men… :)

SARA ♥

Jättefin bild :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: