by amanda

| Vardag
Godkväll kompisar! Idag har jag och Filippa jobbat stenhårt, sålt en massa korv och tiden gick mycket fortare än förra helgen. Jag har just duschat och nu äter jag middag. Om en stund ska jag möta Filippa och sen bär det av mot lokalen där vi ska fira Julia. Det kommer nog bli en fet fekke haha men imorgon är det jobb igen! Puss&Kram
En plats i solen

Hoppas ni får kul! skall lyssna på låtarna sen efter så mkt bättre

Emelie

hoppas ni har kul ikväll!
Sv; Oj, jag har haft massor av bloggar dom senaste sex år sen ;)

Linnéa

Låter som en supermysig kväll, have fun <3

Milina Salihodzic

Fina!

Johanna - A dream as a model ♥

fina :)

Emmy

Låter grymt :D Fin bild btw!

sv;
Åh tack, ja det var alldeles underbart fint hihi :D

Jaså hihi! Det gör du ju förstås också ^^

Amanda [SPONTAN]

Hoppas du får en bra kväll :)

♫♪ sandra - en musikblogg

nice!

Malin

bra låtar och fina tjejer:)

Carolina - Stall Assla

Vad snyggt linne din kompis hade! :)

Emelie

Haha låter kul och sälja korv ;) hoppas du har en underbar lördagskväll! kramar

Elisabet

Mysigt

ANNNAIZ

Härlig blogg! :)

Lotta

Sv: Jaa, det var riktigt mysigt :) Vad ska du hitta på idag? =)

Fina ni är!

Julia Forsberg

Fin bild :)

Emma

Vad mysigt! :)
Svar: Inte så mycket, har kollat igenom lite saker inför veckan och resten av dagen kommer nog vara ganska lugn tror jag :)
Kram

julia

va mysigt :) vill även passa på att tipsa om min adventstävling tror den skulle passa dig (:

Fanny

Härlig musik! :)
kram

Saandrafoto

Ha en bra söndag! :)

Josefine Johansson

Bra med låttips! hade inte hört 2 av dom hihi :D

Nathalie Tegelstam

- tack :) Vilken fin och härlig bild på er!

johanna

Fin blogg, kika gärna in på min där jag har en ''mini julkalender'' ! :)

Madeleine Jonsson

sköna låtar

sandra

fin bild på er :)

Kashaya

Hoppas ni hade roligt.:-)

Sara - Hold on be strong

Bra låtar :)

amanda

Mysigt det ser ut :D

kaffehörnan

Vad duktig du är, hoppas firandet blev lyckat



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: