by amanda

| Vardag
Idag på morgonen stod matte prov på schemat och det gick mycket bra, var ju dessutom ett omprov så hoppas på att bli godkänd nu. Därefter åkte jag och klassen till Stadshuset, softade och sen slutade vi vid 12. Jag, Lisa, Emelie och Mollie gick till Jensens bofhus och åt lunch, sen kollade vi lite i butiker och nu har jag nyligen kommit hem. Jag har inga planer för kvällen men ska säkert kika på Idol. Ha en bra kväll, puss
MAALIINHS.se ♥

Hoppas du blev godkänd nu på omprovet, håller tummarna!

*svar:* <3

Kashaya

Kul att matteprovet gick bra.=)

Sv. Ja jag har ett samarbete med dem.

En plats i solen

Jag jobbar som förskollärare :)

hoppas du blir godkänd nu :)

Emelie

Hoppas de gick bra på provet nu!!=)

Sv: Åh ja visst är de=)

Pontus Granlund

Fin blogg!
Planer inför helgen? :)

Inga-Linn

Åh, gud vad fin du är!:)

Emma

Hoppas det gick bra! Jag skrev också prov idag! :)
Svar: Tack snälla du! :)
Kram

LORISSA LOVEBOMB

Hoppas du får en bra och lugn kväll, att vara planlös är ganska skönt ibland :)

Emmy

Håller tummarna för dig och provet ditt ^^
sv;
Hihi jaa, simning är härligt :D

Ska också kika på Idol! Vem vill du ska vinna? :)

Milina Salihodzic

Så fin :)

Linnéa

Kollar du på idol ikväll då? <3

Johanna - A dream as a model ♥

finis! :)

hanna

hehe idol äger, vem vill du ska vinna? :D

Emelie

Så fin du är!=)

Sv: åh ja visst är dem snygga=)

FELICIA

FIN BILD.
tack!!

sanna

finaste amanda!

Saandrafoto

Va fin bild! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: