by amanda

| Resor, Vardag
Glöm inte bort att anmäla dig till veckans blogg, tryck här!
Bilder från Grekland, Turkiet och Teneriffa ♥
 
Idag har dagen varit som alla andra torsdagar. När vi slutat åkte jag till Gullmarsplan, köpte en chailatte med My och stod och hängde med brudarna en stund innan Åke kom. Vi åkte till bowling hallen, tränade och fick sedan skjuts hem av Reginas pappa. Nu väntar jag på mina chicken nuggets som är i ugnen, är så himla hungrig. Hoppas ni har haft en bra dag ♥
J o j z y ♛

Fiiint!

SV: följer dig nu också :D

♫♪ sandra - en musikblogg

härliga bilder!

Ida Lindborg ♡

Åh fina bilder!! Älskar både Grekland, Teneriffa och Turkiet! :D Vad var du när du var i Grekland?

Sv: Tusen tack! :D

sofia

fina bilder :) <3

Linnéa

Ah, underbara bilder <3

Kimmey ~ Kung varje dag

Härliga bilder!

Carolina Thoor

Ja, the blind side är super bra! Micheal är så oskyldig :/

Fina bilder :) jag vet inte om det är finare i wayne's coffe i gullmars nu eller inte ^^,

En plats i solen

Låter som en härlig dag och vilka bilde :)

Emelie

Fina bilder!!=)

Alice

Åh vad härligt! :)

juliaa

Åh vad vackert!

milina.blogg.se

Åh fina bilder :)

MATILDA

härliga bilder =)

B E A T R I C E J O H A N S S O N

Superfina bilder!:)

sv: okej, skulle inte säga nej till den:) Kramisar♥

FELICIA

kul!!

Josefine Johansson

Härliga bilder!!

Agnes Eriksson

sv: ÅH eller hur!
Fina bilder! kram

Jättefina bilder!

bexollila

Ja verkligen! Fungerar det nu då?
Mycket fina bilder!!

Emma

Åh så fina bilder! :)
Svar: Ja visst är han? :)
Kram

E.

Så härliga bilder. Man längtar till värmen.

aina [fotoblogg]

Så fina bilder :)

Amanda [SPONTAN]

Härliga bilder :)

Hanna

Fina bilder! Ser så härligt ut. Vill ha sommar... :(
SV: Tack! :)

Kram!

Lara&Lucy^^

fina bilder :D

Så vackra bilder :)

Elisabet

Bild nr 2 var helt sick bra

veronica eriksson

Ser ju OTROLIGT härligt ut, längtar mig bort till varmare breddgrader nu! :)

Tess

Vilka härliga bilder! :) Kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: