by amanda

| Vardag
  
  
  
Igår fick vi äntligen mail om att min fjärrutlösare är färdig lagad så imorgon ska vi förhoppningsvis åka och hämta den. Jag hoppas även på att min klänning jag beställt kommer snart också, hoppas verkligen att den passar nu när jag skickat efter en större storlek. Efter skolan idag åkte jag hem för att plugga matte och det är det som jag ägnat mig åt än så länge. Resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt, se på Paradise hotel när det är dags och så. Jag hoppas att ni har haft en bra dag, puss&kram
Carolina - Stall Assla

Så snygg! :)

Inga-Linn

Snygga gifs!:)

Madeleine

omg justiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin

Boel

Snygga människa!

Sv: Ja, jätte skojj :D

Kimmey ~ Kung varje dag

Hur ser klänningen ut som du har beställt? :)

Anonym

Kul att den är färdig :D

Ellen

Gulliga gifs :D

Emmy

Matte brukar ta en del tid, jag själv brukar typ sjunka ner i det så fort jag kommit in i det haha ^^

sv;
Hahaha mycket bloggrapes vilket faktiskt satte igång mitt bloggande igen vilket du kanske redan sett :'D

Emelie

Åh jag hoppas klänning passar nu när de väl kommer!!:) Håller tummarna!!

Justin så snygg ...åhh haha

undefined

DÖR.
Väntar på honom ♥

Fanny

Justin är ju kärlek alltså! <3
-tack så jättemycket finis!

Milina Salihodzic

Så jobbigt när kläder inte passar!

Linda

Vad görs?

Ida Lindborg ♡

Finis!

Sv: hiih nej vi pratade ju om hunger games böckerna :* tack så mycket! :D

Anonym

Jag kan inte bestämma mig om Justin är snygg eller inte :P

skandalbeauty.blogg.se

Nice pics på justin :P

Emelie

händer i morgon? :)

Elisabet❤✰❉

Vad fin han e

MATILDA

åh vad snygg!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: