by amanda

| Natur, Vardag
Hej vänner. Idag slutade jag två, åkte hem en stund innan jag mötte Hanna. Vi åkte in till stan och köpte present till Julia som fyller 18 år imorgon, och sen åkte hon hem. Jag mötte David, Lisa och My. Vi åt middag tillsammans inne på Kungshallarna och sen drog vi till hovet. Vi var på Djurgården - Södertälje i hockey. Pappa hämtade mig efteråt och sen åkte vi och handlade. Nu är det glass och Paradise hotel som gäller. Puss
linnea

tack så mycket!

fin bild :)

J o j z y ♛

Grattis till henne! :D

SV: tack ^^

Milina Salihodzic

Låter som en bra dag!

Michaela Cess - Skandal Beauty

Fin bild! :)

Sofia - Lever drömmen i LA

fin bild :D

E.w - photpgraphy

underbar bild, :D

Emma

Åh vad fin bild!
Svar: Ja det är ju iofs sant, men annars finns det inget dåligt med snö! :)

B E A T R I C E J O H A N S S O N

Superfin bild:)

sv: hihi, tusen tack!:) kramisar♥

Emmy

Grattis till din vän Julia idag ^^

sv;
Ingen orsak hihi! Jag har hittills haft en bra dag tack, hoppas din också varit det :)

Emma

Vilken fin Bild!

marina

Hoppas du får en bra dag! :)

Jonna

Härlig bild!

Cyber- life with autism and art

Grattis till din vän, ganska roligt med kalas & någon som fyller år! :D

Kimmey ~ Kung varje dag

Fin bild!

Sv: tack :)

Vilken fin bild!

Emelie

Jätte fin bild!

Sv: Va bra, om du testar den får du ta och säga till vad du tycker om den, men jag kommer lova dig att du inte kommer ångra köpet då!;)

E.W - photography

Hur är de sötnos?

linah

alla har typ fått frost/snö utom jaag haha

Inga-Linn

Lät som en bra dag!!:)

jos

härligt!

En plats i solen

Vacker bild :)

Agnes Eriksson

sv: såå himla skönt ju!
fin bild. kram

hanna

hur har du haft det idag? :)

Carolina - Stall Assla

Himla fin bild!

sofia

fin bild :)

Louise

Åh vad kul med hockey:)

saandrafoto

fin bild! ♥

Kashaya

Fint foto.=) Lät som en bra dag.

Hanna

Fin bild! Härligt med frost :)
SV: Tack! :)

Kram!

Hanna :)

superfin bild ^^



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: