by amanda

| Vardag
För er som har läst min blogg en längre tid vet om att jag jobbade på julmarknaden i Gamla stan förra året och sålde korv. I år är det dags igen och det började redan idag. Jag och Filippa var på plats för att charma kunderna till att köpa så många korvar som möjligt. Vi jobbade mellan 11-18 och sen gick vi korv luktande till Pizza hut för att äta middag tillsammans. När jag kom hem la jag mig i badet och nu ska jag se på gårdagens Idol avsnitt. Imorgon ska vi jobba på julmarknaden igen, och dessutom resten av alla helger fram tills julafton. Puss&Kram
Hanna

Åh, vad härligt det ser ut... :)
SV: Oj, förlåt, haha såg inte det... :P

Kram!

Kashaya

Låter kul att jobba på julmarknaden.=)

Linnéa

Wow, vilka bilder - take me away <3

Linda

bra låtar!

Emma

Åh vad härligt det ser ut! :)
Svar: Tusen tack! :)

milina.blogg.se

Så bra låtar!

Boel

Fina bilder!

Sv: Hade lite svårt att komma in i den men den är också bra ^^

isabella

Så härliga bilder! :)

paulina

Vad kul :)

E.W - photography

Ohhh vad mysigt:) de är ett jobb ju:)

Amanda Persson

åå skulle också vilja jobba och få pengar :(

Inga-Linn

Härliga bilder!:)
Sv; Tack detsamma!:)<3

Malin

Mysigt med julmarknad:)

♫♪ sandra - en musikblogg

mysigt att jobba på julmarknad :)

Linn Strömberg

Grymt bra låtar!

M A T I L D A ♥

va roligt att sälja korv, det är i alla fall mysigt att gå på julmarknader för man får en sån julkänsla! :D

Låter som en mysig dag!

Fanny

superhärliga bilder! :)
-idag har jag pluggat och träffat min systers barn
kram

veronica eriksson

Riktigt gymma låtar! Kul med julmarknad! :)

Nathalie Tegelstam

Härliga bilder :)

cassandra gigel

bra låtar :D

Agnes Eriksson

Say something, såååå fin! kram

linah

åå vill resa när jag ser dehär bilderna<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: