by amanda

| Vardag
Som jag skrev redan tidigare idag så fick vi sluta lite tidigare. Jag gick hem och kollade på en film och nu väntar jag på att mamma ska bli klar med maten. Är verkligen super hungrig. Senare ikväll ska jag på bio med Cecilia och se på Hungerspelen: Catching fire. Är så sjukt taggad, har ju läst boken så hoppas på att filmen är lika bra! Sen ska jag sätta igång med att läsa tredje boken, har haft den hemma i flera månader men inte velat läsa den förrän andra filmen kommit ut. Men hoppas på en lyckad film, puss&kram
Milina Salihodzic

Fina du!

Natalie Salazar

underbart att få sluta tidigare :D

hanna

åh tack !:D fin tröja du har på dig !

jonna

jadå :) hoppas du får en bra fredagskväll och att filmen är bra :)

Linda

fina bilder

Hanna

Åh så många som ska se på denna film nu. Vill ju också se den! Har du läst böckerna? :D
SV: Tack! :)

Kram!

Inga-Linn

Fin du är. Skönt att sluta tidigare!:) Hoppas filmen är bra, du kanske han göra ett filmbetyg på den sen!:)

Kashaya

Skönt att sluta tidigt.=)

E.w - photography

Ja de kan man säga..
Snygg du är

Malin

finis!

Patricia

Hoppas du också gillade filmen, det gjorde jag:)

Lovisa

Så fin! Ha en trevlig helg :)

veronica eriksson

Jättefin blogg du har tjejen! :) Kram

Amanda Persson

åå vad kul att ni fick sluta tidigare och se gå på bio! vill också verkligen se den måste hitta en dag jag kan! :)

Fanny

vad händer ikväll då? :)
kram

anna

kul med bio :)

malin

så fiiin!

-kul att du gillar det! :D Blir så glad!

Emelie

Lätt som en mysig fredag! Hoppas filmen är bra! kramar

Linnéa

Hoppas lördagen börjat bra <3

MATILDA

fin!

Agnes Eriksson

sv: ååh tack!
Fina du! kram

Nathalie Tegelstam

Fin bild på dig :)

Emmy

Hoppas att filmen var bra :D

sv;
Åh tacktack ^^

Mysan

Så snygg bild mandis!!! <3

Kimmey ~ Kung varje dag

Läs sista boken, skitbra är den!

sv: Ja :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: