by amanda

| Inspiration, Vardag
Untitled #13
 
Untitled #13 by amandalindstrand featuring long sleeve shirts
 
Godmorgon kompisar. Tidig morgon för mig idag, jobbigt jobbigt. Min längsta dag på hela veckan är ju fredagar så det suger men vi får oftast sluta lite tidigare. Igår fick vi också sluta tidigare så jag hann åka hem och softa i några timmar innan jag blev hämtad i Gullmarsplan för att åka till bowling träningen. Den gick bra men mamma hämtade mig lite tidigare eftersom jag verkligen ville hem, var så himla trött :( Jag övningskörde hem och sen tog vi det bara lugnt. Hoppas ni får en bra dag. Puss&Kram
Agnes Eriksson

sv: ååh tack!
Snyggt! kram

linah

tröjan<3

Emelie Wahlund

Snyggt! :)

Snygg outfit!

Elin Sandelin

sv: tack så mycket :)
älskar väskan!

Kimmey ~ Kung varje dag

Väskan var snygg!

Emelie

SNyggt snyggt, snyggt!! :) gillar klackarna skarpt!

Amanda Eriksson

snygg outfit :D

sv: åh tack så mycket :) kram

Milina Salihodzic

Snyggt!

♫♪ sandra - en musikblogg

snyggt!

Ellen

Snygga! :D

Lotta

Sv: Tack :) och snygg outfit!

MATILDA

snyggt!

Malin

snyggt!:)

Amanda Persson

fint :D

cassandra gigel

snyggt :D

Linnéa

Så himla fint <3

liborius

fint!

Ida Lindborg ♡

Snyggt!

SV: vad bra :D

Johanna - A dream as model ♥

snyggt :)

Matilda Johansson

Svar: Tack! :)

Snygg bloggdesign du har fixat och snygg outfit!

saandrafoto

åh va snyggt! ♥
ha en bra dag! :)♥

Emma

Jättefin outfit du har satt ihop! :) Kram

Elisabet

snyggte

Hanna

Snyggt! Gillar brillorna :D
SV: Tack! :)

Ha en fortsatt bra söndag, kram!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: