by amanda

| Övrigt
Fler bilder från Örebro.
 
Hej kompisar. Idag blev jag väckt av familjen för att äta frukost tillsammans. Lite senare åkte vi iväg till Kungens kurva där vi handlade mat och sprang in på Ikea lite snabbt. Vi köpte ett nattduksbord och en ny kudde till mig. Sen åkte vi till Globen och åt på Subway. Nu är vi hemma och håller på att fixa middag. Ikväll får vi gäster på middag. Själv ska jag nog ut och möta Lisa lite senare. Hoppas ni får en bra kväll ♥
Ella Stork

fina bilder!

Malin "Pinkpiercing" Johansson

Visst är Örebro fint? :D

*svar:* Sitter hemma hos mamma och Örjan och väntar på mat :)

Natalie

himla fina bilder!!

Svar: Tack så himla mycket! :)
kramis

MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

Milina Salihodzic

Så fina bilder! :)

Linnéa

Sååå fina bilder <3

Boel

Jätte fina bilder :D

rocktjejen

fina bilder

LORISSA LOVEBOMB

sv: ja, men det är en poncho som skrivet ^^

Åååh SUBWAAAAY!!! Mums!

Ellen

Fina bilder :D

Celine

Älskar byggnaderna! Så fina!

Emma

Oj, vem kunde tro att örebro var sådär fint?

Sandra Lunman

Åh vad fina bilder! Kram :)

♫♪ sandra - en musikblogg

ser mysigt ut!

Louisefoto

Så fina foton :)

Johanna - A dream as model ♥

trevligt :)

Ida Lindborg ♡

Fina bilder!

Sv: varsågod! det är toppen :D själv? :)

Esmeralda

Fina bilder :)

HJJONSSON

Fina bilder! <3

Fanny

fina bilder! :)
kram

kaffehörnan

Vad mysigt och fina bilder

emma

superfina bilder du tagit! :)

Madeleine

åå va mysiga bilder

F R I D A - M A R I A

Så vackra bilder!

Amanda [SPONTAN]

Fina bilder :)

jonna

tack :) fina bilder!

Fina bilder!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: