by amanda

| Natur, Vardag
Den som gissade rätt först var Linda, mitt köp bestod av två klänningar. De flesta gissade på bara en klänning men klänning var rätt så :)
 
 Igår kväll skulle jag ha åkt till Cecilia för att äta middag tillsammans men jag åt på Pizza hut med familjen istället. Efter det åkte jag med pappa till Waxholm fram och tillbaka för att låsa valvet där våra båtar ligger på grund av att några jobbat med båten under dagen. Efter det träffade jag Annie och Julia. Vi satt bara ute och pratade om livet typ. Det var mysigt, kom hem vid halv 1 och då gick jag och la mig. Idag ska jag nog bara ta det lugnt, farmor och Perre kommer på middag ikväll. Hoppas på en bra söndag. Puss&Kram
Anonym

hoppas du får en bra söndag ! :)

Terese

fin bild!

sv; Ja alltid!

Amanda

Kan du inte lägga upp bild på klänningarna? :D Blevså nyfiken (a)

Inga-Linn

Mysigt med middag med familjen!:)
Sv; Haha, ja precis jag menade gissade!:)

Inga-Linn

Då hade jag nästan rätt med tanka på att mina gissningar var väldigt röriga, haha!:)
Sv; Ja, det var det verkligen!:)

Agnes Eriksson

riktigt fin bild! kram

Kimmey ~ Kung varje dag

sv: Tack, din bild är väldigt fin den med!

Carolina - Stall Assla

Så fin bild (:

Annika

Fin bild :D

Madeleine

så fin bild :D

Fanny

Låter mysigt! :)
kram

Du får ta och visa klänningarna också ;)

Emma

Superfin bild! :)
Svar: Tack så mycket! :)

Emelie

fin bild! :)

Sv: åh kul att du gilla de:)

Johanna - A dream as a model ♥

fin bild :)

Elisabet

Fin

Jojo

Mysigt :)

Kashaya

Lät som en helt ok lördag. Hoppas söndagen har varit trevlig den med

Boel

Fin bild :D

Sv: Tackar!!

LITZIUMWORLD / Alternativ norrländska

jättefint!

~Bat kisses ^V^

Inga-Linn

Fin bild!:)

Angelica

Fin bild :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: