Gissa vad jag köpt

| Tävling, Vardag
Den första som gissar rätt på vad jag köpt får en länk i ett inlägg! :D
 
Igår kväll åt vi middag på en italiensk resturang som heter Pompeii, det var mysigt trots den trånga och högljudda lokalen. Vi gick sen hem till Cecilia, såg lite av Idol och sen fotbolls macthen. När den var slut fick jag skjuts hem av Max. Idag har jag än så länge bara tagit det lugnt hemma och läst noveller. Planerna för ikväll är lite oklara men jag och Cecilia pratar om att bara ta det lugnt ikväll igen. Puss&Kram
Inga-Linn

Synd bara att sveirge förlorade:(
Sv; Jaha, ja, men tio är tidigt!:)

Inga-Linn

Jag gissar på att du har köp något som du ska a till jul/nyår?:)

Linda

en klänning

Esmeralda

skor!

Jojo

Kul! ;D

Boel

Gott!! :)

Sv; Tack :))

Linnéa

Åh, nu blev jag nyfiken <3

Johanna - A dream as a model ♥

En klänning? :)

alice

fin blogg!

Amanda

Nyårsklänning? :D

Inga-Linn

Sv; Svårt, men då gillar jag på en blus av något slag eller en klänning!:)

Elisabet

kul

HJJONSSON

Nyårsklänning? :D

Emma

Har verkligen ingen aning, men jag hoppas vi får se inköpet senare! :)
Svar: Tusen tack fina du! :)

Milina Salihodzic

Hmm.. Klänning?

Linnéa

Nån snygg klänning till jul/nyår kanske eller ett par skor <3

Amanda Persson

julafton och nyårs klänning? :D

Hanna

Något riktigt fint ;) Haha, vad vet jag inte... Hm... Hoppas på att få se det sen :D
SV: Japp! :)

Kram!

Emelie

Ett par snygga skor?? :) eller kanske en klänning till jul och nyår? :)

Sv: oh roligt att du gillart! kramar

Jenny Karlsson

Jag gissar på nyårsklänning!

Ida Lindborg ♡

En klänning till nyår kanske? eller kanske något till julafton? :D Något på rean? Köpte själv en klänning ifrån Nelly till nyår idag :D

Terese

Kan det vara en klänning till jul/nyår? :D

sv; Åh taaaack!

Kashaya

Kul med lite shopping.=)

Kimmey ~ Kung varje dag

En klänning? :)

Sofia - Lever drömmen i LA

något från rebecca stellas kollektion? :)

Madeleine

kanske en juulklänning?

Anonym

de blir inte lätt och gissa :P



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: