by amanda

| Vardag
Äntligen helg! Det har varit en lång skoldag men vi fick i alla fall sluta 20 minuter tidigare. Jag sitter hemma nu och laddar min telefon som bara hade 3% när jag kom hem. Vid halv 7 ska jag möta Cecilia, Åke och kanske Max för att äta middag på en italiensk resturang. Efter det ska vi kolla på Idol och Sverige matchen. Det blir en lugn och trevlig kväll idag. Puss&kram
MATILDA

Vem hejar du på i idol? :D

malin

fina bilder :)

-kul att du gillar det, jag älskar såna bilder! :D

Madeleine

du är så söt!

Inga-Linn

Ja, äntligen helg!:D
Sv; Den är grym!::)

Fina bilder!

Milina Salihodzic

Fina bilder!

Agnes Eriksson

fina bilder! kram

Emelie

Du får ha en mysig fredagskväll bruden!

Sv: Du som är snygg bruden!

Nancy

Fin du är, älskar ditt hår!:)

Amanda

Vem hejar du på i idol?
Hoppas du får en bra kväll och helg :)

Terese

Åh har också kollat Idol och kollar Sverige matchen nu :)

Boel

Fina bilder :)

Sv: Visst är den :D

thea och johanna

vad skönt o sluta lite tidigare! :)

Cajsa

vad har du för planer för dagen då?

Hanni

sv: ja det var mumsigt :) fina bilder kram

Linda

fina bildr

hanna

hoppas du får en rolig lördag :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: