by amanda

| Vardag
Här kan ni nu se före och efter bilder på mitt hår. Före bilden så har jag nytvättat hår och plattat, på efter bilden har jag tyvärr inte lika nytvättat hår och gamla lockar men ni ser nog skillnaden ändå? :) Jag klippte ungefär 10 cm och slingade både brunt och blont. 
 
Idag efter skolan åkte jag och Filippa till Huddinge sjukhus för att hälsa på Lisa. Hon åkte in imorse för att operera bort sina halsmandlar, stackarn har haft halsbölder enda sen vi kom hem från Rhodos i början av Augusti. Vi satt där ett tag och bara pratade, sen åkte vi hem. Jag lagade middag och nu sitter jag här och lyssnar på musik. Hoppas ni haft en bra dag!
Agnes Eriksson

sv: åh samma här!
Snyggt! kram

jonna

fint det blev :)

HJJONSSON

SNyggt! :D

Åsa

Snyggt det är! Så skönt att bli av med slitna toppar :)

Sv: Ja vist!
Kram

Milina Salihodzic

Fint!

- Ja kanske.. Ni får bli kk's istället haha ;)

Anonym

snyggt ! :D ♥

sandra

Vilken hälig färg :)

hanna

så fint hår du har !:D

MINNA

Vad fint det blev!!:D
Sv; tack haha!:)

Emmy

Vad jobbigt att operera bort halsmandlarna, en bekant till mig berättade om när hans flickvän fick operera bort halsmandlarna för att hon ofta hade ont i halsen (det berodde alltså på halsmandlarna) och vi typ diskuterade om jag också hade stora halsmandlar… Jag ba "NOOO" eller ja, något i den stilen :')

sv;
Tack så jättemycket! Eller det kanske han ska säga… Ahja haha, tackar för honom :D

ViktoriaCaroline

Åh håret blev ju super snyggt!! :) Jag saknar mitt långa hår.

Linda

Åh tack!:D jätte fint hår

Anonym

De är du som är fin ! :D

Elisabet❤✰❉

Riktigt fint

Inga-Linn

Snälla ni är som hälsar på henne!:)
Snyggt håret blev:)

linah

du har jättefint hår :D

Amanda [SPONTAN]

Det blev superfint :)

Julia

Blev assnyggt ju :D

Malva

SV: tack!

Fint håret blev!

MATILDA

fint!

Så fint!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Det blev kanonfint!

cassandra gigel

fint :D

Emma

åh vad fint hår du har!

Nathalie Tegelstam

Fint de blev :)

Celine

Det blev jättefint!

Nnad ♥

Du har himla fint hår :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: