Bekännelser

| Bekännelser
Jag har alltid mitt hår på högra axeln eller bara rakt ner på ryggen.
Jag gjorde min första bekännelser lista i september 2009.
Mitt hår är det viktigaste på mitt utseende, dålig hårdag = dålig dag.
Jag tycker att det är skönt att träna, springa och så men har jätte svårt för at komma iväg utan gymkort. 
Jag tycker att jag går lika bra ihop med killar som med tjejer, men känner mig oftast bekvämare med tjejer.
Jag ogillar asiatisk mat och jag ska till Thailand i två veckor...
Jag får oftast ont i magen när jag äter frukost. 
Jag kan inte göra kullerbyttor, kunde när jag var yngre men nu vågar jag inte längre. 
Mitt mål är att ta körkort innan sommaren.
Min favorit frukt är mango. 
skandalbeauty.blogg.se

Söta ni är! :)

bexollila

Ja jag älskar min tjej så satans mycket så vet att de kommer hålla för evigt!!

Ja har också alltid håret som du skrev och dålig dag om håret är dåligt hehe! Och får ont i magen om ja äter frukost för tidigt haha!

Malin Johansson - Hpbbyfotograf ♥

Haha vad ska du då käka i Thailand? ;D

*svar:* Åh tack, det är min favvo bild när det gäller frost :)

Linda

roligt inlägg

aina [fotoblogg]

Kul läsning :)

♫♪ sandra - en musikblogg

kul att läsa :)

Jag har håret på vänstra sidan eller på båda sidorna ;D

Johanna

Hej Amanda! :)
Hur kommer man i kontakt med dig för att diskutera samarbete?

Svar: Hej! Du kan kontakta mig på [email protected] :)
Amanda Lindstrand

Emelie

Kul att läsa såna här inlägg!! hatar med att göra kyllerbytter ;)

Ebba

Älskar också mango, haha!

Milina Salihodzic

Whaaaat, asiatisk mat är ju supergott! :)

ANGELICA - hälsosamt mål

Hoppas du når ditt mål med körkortet :D

Agnes Eriksson

fin bild!
ÅÅÅh älskar mango!! kram

felicia

kul läsning :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Vilka roliga bekännelser :)

timskoogs

fin blogg! :D

skoglundhallin.blogg.se

Hejsan tjejen! Supermysig blogg med massa inspiration för oss! :) Hit ska vi definitivt kika in fler gånger, kram!

En plats i solen

Kul lista

LORISSA LOVEBOMB

jag får också ont i magen av frukost oftast!!

hanna

hehe ja det är faktiskt mysigt, hehe älskar du också ditt hår , samma här! :D

julia

what? asiatisk mat är ju den bästa :D

Inga-Linn

Jag har alltid uppsatt hår:) Kul inläägg:)
Sv: Ja, jag ska nog också börja snart!:)

Boel

Rolig lista :D

Sv: Jaaa :')

Klara

Känner igen mig på det där med håret haha!

Amanda Persson

hahaha kan inte heller göra kullebyttor ,kunde när jag var mindre, men vågar inte nu :(((

Kashaya

Lycka till med körkortet.=)

cassandra gigel

vill också ta körkort innan sommaren :)

Hanna

Mango är så gott! :D
Och ananas, o papaja :))
SV: Tack! :)

Kram!

Wilma & Ellen

Söt du är!!

ST

Testa byta frukost om du får ont av din nuvarande?

Johanna - A dream as a model ♥

Nice :D

emelie andersson

håller med dig med frukten, jag älskar mango :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: