Film betyg

| Filmbetyg
5/5 hjärtan
R är en ung man i en existentiell kris - han är en zombie. Han hasar sig genom ett Amerika förstört av krig och social kollaps. Hans själlösa hunger efter sina odöda kamrater är stor, men han längtar också efter något mer än blod och hjärna.
 
Tryck här för att se trailern.
 
Det här var en riktigt skön film och jag tycker att beskrivningen av filmen är rätt orättvis. Jag älskar kombinationen av de olika genrerna som filmen bjöd på. Bland annat romantik, drama och komedi. Jag älskar scenen när M ba "bitches man". Haha det var en grym film som alla borde se. Man skrattade många gånger och det var så himla kul när R verkligen satt och glodde på Julie och hon ba "eeeh" Haha, se den!
Bild lånad från google
Nathalie Tegelstam

åh den måste jag se :)

sandra

Bra tips :)

LORISSA LOVEBOMB

sv: Låter gott.

Åh han på bilden är ju en jättebra skådis :) Bådar gott!

Uuh, den är nog för läskig för mig ;)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Den filmen vill jag också se!

Jazzmine

sv: Du måste se den! Den är skit bra :)
Åh jag vill verkligen se Warm Bodies!
Ursäkta för sent svar :)

Terese

Åh den har jag velat se länge! Bra att få lite feedback!

sv; Aa :)

Ida

Lät bra, bilden såg ju sjukt läskig ut;)

sv: Härligt!

SPLINKY - FOTO | CHEER | VARDAG

fin blogg! :D

Den filmen vill jag se! :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Jag är oftast mer för pangpang-filmer! :P

Sv: Det är för långt och varmt att tvinga henne att springa till och från jobbet! :)

J o j z y ♛

Åh, har sett deen! :D
Den var riktigt gullig faktiskt :D

SV: Eller hur! ^^

Inga-Linn

Han i Filmen såg typ läskig ut!;]
Sv; Ja alla gånger!:D

Malin

den måste jag se!

viki

Håller med dig om att den var bra, älskade den :D

Sv; Sorry för sent svar! Nu är jag tillbaka :D
Tack ^^


Ha en bra dag! ^^

vanja

älskar din header

Y A S M I N E

Jag har nog bara hört bra om den där filmen, är dock ganska skeptiskt själv.

EMMAS!

den vill jag se :)

enya

Sv; tack! :) måste se den!

FrökenTV, bloggen om tv och film

jag gillade den också

♫♪ sandra

den kanske man skulle se :)

frida

ååh, den där filmen är så himla bra! Håller med om att beskrivningen gör den orättvisa, trodde att filmen skulle vara något näsan twilightliknande först, men då blev man ju i och för sig positivt överraskad! :)

Amanda

Åh, har viljat se denna filmen ganska länge nu men det har inte blivit av ännu. Men har hört att den ska vara bra! Och nu efter din recension så känner jag ju att jag bara måste se den! Haha :P

Allt bra med dig förresten? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: