Film betyg

| Filmbetyg
5/5 hjärtan
Om man passerat gymnasietiden med ett par år men ändå vill uppleva studenten och allt vad det innebär, vad gör man då? Exakt. Man bjuder in sig själv. Särskilt om ens flickvän visar sig ha haft en utlandsstuderande pojkvän och bästa polarna fixat ett vattentät plan för hur man ska komma på andra tankar. Resultatet? En helt galen natt med en röd folkabuss, mängder av alkohol, ilskna militärer, sinnesslöa poliser - och en påtänd häst. Välkommen till studenten 1994!
 
Tryck här för att se trailern.
 
Jag var och såg den här filmen på bio några veckor efter att den släppts. Den var verkligen bra och levde absolut upp till mina förväntningar. Den var rolig och man blev as taggad på att festa själv, och framför allt på att ta studenten! Filip Berg, som spelar Ian i filmen är så galet snygg. Någon som vet hur gammal han är? ;) Det var också jätte kul att se så många svenska skådespelare i en och samma film. En se värd film till hundra procent, den var as skön!
Lotta

Sv: Tack så mycket :) och den filmen verkar jätterolig! Måste verkligen kolla på den :D

Den filmen vill jag se! :)

Svar: Tack så hemskt mycket! :)

moabjjorklund

Den skall jag se någon gång! :)

den måste jag se! :D

Hanna♥

vill se den!!

P

Måste se den!

♫♪ sandra

vill se!

Madeleine Jonsson

Kanske man skulle se

Emelie

Kanske får ta och se den någon dag då!
Sv; Vad roligt att du är med och tävlar! :)

Johanna ♥

Nice att filmen var så bra :)

Michaela Magnusson

HAHAHAHAHA den ska jag se! :D
- Du är fin Amanda!

bella

Får ta och kolla på den! :D

Sara - Hold on be strong

åh vill se den!! :)
sv: åh visst :)
kram

E L I N

Så fin blogg!
kram <3

|| mannen som kan prata om hundar ||

Jag borde se den! :P

Carolina Thoor

Träffat den blonda som gör något konstigt med fingrarna xD

Jaha trevligt ;D jag har varit på umo och sen har jag varit med min kompis Amanda :D <3

anna

har du varit i london någon gång :)

Ping Lowhngren

Oh vill se den! :DD

Sicktwisted - Moa

Åh den måste jag se!

Elsa

Fin blogg, allt bra? :)

Kajsa Johansson

åh den vill jag se :)

Hannah Hålberg

Låter som en jätte kul film, nästan ett måste att se!

Esmeralda <3

Hej! ville bara kika in och önska dig en trevlig tisdagskväll! Kram <3

sannas rum

Ååh den vill jag se, finns en tjej som spelar i den som gick en klass över mig i skolan, så hade vart spännande att se hur hon är på film (har bara sett henne i cabareter & julkalendern innan) :)

Åh jag vill se den filmen :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: