by amanda

| Natur
 Foto: Jag Kamera: Canon EOS 600D
 
Min valborg - jag, Lisa, My, Filippa, Cecilia och Filip åkte tilll Rålis. Vi hängde där en liten stund och drog sen vidare till Vasa parken. Tvärstannade precis när vi kom dit och gick hem till Cecilia istället. Spelade några kort spel och sen åkte vi på fest i Hammarbysjöstad. Var där i någon timme och kom hem till Filippa vid två.
 
Igår tog jag det bara lugnt hemma hela dagen, tvättade vår övningskörningsbil och efter det åkte vi iväg och körade lite. Det kändes bra så nu hoppas jag verkligen att vi kommer igång. Jag vill verkligen ta kortet så fort jag fyllt 18 så jag hoppas att jag håller det målet. Idag har jag tränat på gym och sen bowling träning. Kom just hem. Kram
s i m o n e

fina bilder :)

ska vi göra ett bloglovin byte? gillar att läsa nya bloggar så jah :D

sandra

fina bilder :) riktig våriga!

danten89

Händer ikväll?=)

Linda [fotoblogg]

Fina bilder! :)

sofia

aa, fina bilder :) <3

Inga-Linn

Härliga vår bilder, här har det bara haglat hela dan!:(
Sv: Tack så mycket fina du!<3

|| mannen som kan prata om hundar ||

Härliga vår! :)

Vilka fina bilder :)

Felicia

Så härliga bilder!:)
sv: Musik, dudå, finis?:)<3

Kajsa Johansson

Det låter som att du hade en bra valborg!! Mysiga bilder :)

ViktoriaCaroline

Underbara bilder! :)

Emelie

Låter som en bra och trevlig valborg :)

ViktoriaCaroline

Vad gör du nu då? :)

C L A R A G

Älskar våååååår! Så mysigt:3

Jag hoppas att jag får mitt kort snart också, är lite seg bara, haha :D

MADDISENJ.SE

Önskar dig en härlig fredag :D

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Det är så fint med krokusar:)

♫♪ sandra

fina bilder

linah brown

snygga bilder:D
o fint du ändrat bloggen!

Nathalie Tegelstam

sv; jaa det var super härligt :)
Jätte fina bilder!

anna

va händer i helgen då?

Lalitta & Victoria

Fina bilder!

Jennifer

Suuuperfina bilder!

sv: Ja det har jag :D
kramis ♥

Ida

Fina bilder!

Emme

Vackra foton!

Maja

fina bilder!<3

C

Så jättefina bilder!

Matilda

Hej där! Ville bara säga att du har en grymt fin blogg! Är det du som har gjort headern / designen?

Kram

Grymt fina bilder :D

Elin

fina bilder:D

Emelie

Fina bilder :)

Mikaela

Vilken fin blogg du har! :)

Annika

Fina bilder :D

Josefine och Mikaela

Tycker att du har en jätte bra blogg med många fina bilder! :) Hoppas att du mår bra!

Lifeaslina.webblogg.se

Fina bilder!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: