by amanda

| Vardag
http://cdn1.cdnme.se/2523916/6-3/img_8743_515ad099ddf2b37a0a69eb32.jpg
Fredag och helg! Gud så skönt. Jag slutade skolan vid 4, åkte direkt hem och en timme senare åkte jag och pappa hemifrån. Nu befinner vi oss i Norrtälje där vi ska spendera både kväll, natt och förmiddag. Vi åker alltså hem imorgon igen. För er som har missat det så bor min pappas flickvän i Norrtälje så vi är hemma hos henne. Jag ska bänka mig ikväll framför en massa noveller som jag har upptäckt, så sjukt bra. Jag hoppas att ni får en bra kväll. Kram

finis!

- förstår de ;) <3

Michaela Magnusson

Älskar att det är fredag! :D

anna

åhy najs ne ja har inte fattat att de ä helg än så ja har inga planer alls :P

fin du ä :)

Kaffehörnan

Vad mysigt

Skönt med lite miljöombyte ibland ;)

Du är så fin! Funderat på att bli modell? :)

Svar: Allt är bara bra här!

Moa

fin!
sv. mysigt, har varit hemma the hole time :)

Elin-elinsfotoliv.webblogg.se

Ha en bra lördagskväll!:)

danten89

Allt bra?=)

Ida

Fin bild!

Sv: Ja:)

Sara - Hold on be strong

Fin!!

Maja

sjukt gullig header å design, kram!<3

linda

Hoppas att du får en fin helg :D

hanna

fin bild !:)

Malin

Vad fin du är!

mlie

hoppas du får en bra helg :D

Inga-Linn

Segt att sluta fyra på en fredag!:(

Kajsa Johansson

Vad fin du är!! :)

Julia [Foto & Vardag]

Åh vad du är fin! :)

Sv: Tack så jättemycket, visst är hon? :) Kram<3

Anonym

Norrtälje är en sån mysig stad:)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Visst är det härligt med helg! :)

Paulina

hej fin blogg :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: