by amanda

| Vardag
Sorry för kass uppdatering. Igår var vi på Roslags mässan och sen gick jag och pappa runt på stan och letade skor. Vi åkte sen hem till Stockholm igen. Jag var hemma i några timmar innan jag åkte till stan och mötte Cecilia. Vi åt middag i Kungshallarna och gick sen på bio och såg på Studentfesten. Den var väldigt bra. Jag skriver om den senare. Jag sov hemma hos Cecilia och om ungefär en timme ska vi bli hämtad av Max för att sen åka till bowling hallen och spela finalen av Junior Leauge. Önska mig och mitt lag lycka till! Kramis
 
Tyvärr lyckades jag inte föra över några bilder till Cecilias dator från min mobil så här kommer en bild på mig och Filippa från i fredags, tagen från mfac.blogg.se 
 
Liene

Önskar dig och ditt lag lycka till!

Filippa Wallin

Så fina!
sv: Ber om ursäkt för det sena svaret! Men tack så hemskt mycket fina du!

Låter som du haft en bra helg! :)

kkaffehörnan

Vad kul ni haft

ViktoriaCaroline

Har du haft en bra helg då? :)

Mathilda

Gillar verkligen din design o header, så fint!

SANDRATORN.SE

Snyggt iphoneskal! :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Hoppas att det gick bra med bowlingen :)

ida munther

så fin header!

MADDISENJ.SE

Snyggt skal tjejen!

Felicia

Roligt med bio!:)
sv: tack finis!:D<3

Mathilde

SV: ja det var det.

fint skal du har. =)

Tjo, allt bra? :)

SANDRATORN.SE

Tack! :]

Har du haft en bra helg?

Elionia

va fin blogg du har :)

klara ericsson

Gud vad snygg header! :)

Sara - Hold on be strong

Fint skal!!
sv: jaa verkligen :D
kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: