by amanda

| New in, Vardag
Lång skol dag idag. Slutade klockan 4 men spenade 2,5 h av skoltiden på en föreläsning/undervisning om hur man använder Mac datorer. Vi har nämnligen just fått våra nya Macbook air av skolan. Det känns jätte bra att äntligen ha en skol dator igen och jag hoppas verkligen att jag lär mig den. Efter skolan åkte jag och mamma till Farsta centrum och kollade lite, sen åkte vi till köpcentrumet Port 73 med syster. Jag fick med mig två par skor hem som ni kan se här nedan :)
Enya♥

snygga!!

SANDRATORN.SE

Snygga skor! :)

Tack för tipset. Något speciellt ämne som skulle vara kul att läsa om? :)

Felicia

snygga!:)

Fatmas Shop

Nice!

Inga-Linn

Fina skor!:D
Sv: Ja, visst är han?:)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Jag var sugen på mac ett tag, men höll trots det fast vid det gamla. Tyckte det var jobbigt nog med Windows 8 :P

ida munther

snygga skor!
sv; tack så mycket :)

liborius

fina skor:)

Sjukt snygga!

Supersöta skor! ♥

sv; Jo :) Registrera dig på hemsidan så kanske du också kan få någon sponsor :D

isabella

åh vilka söta!

Dilin

Snygga! :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jättesnygga båda paren:)

Moa

så snygga skor! :D

EMMAWHO

Fina!

Sara - Hold on be strong

Fina!!
sv: åh visst!! :)
kram

Sofia

Snygga :-D

Petra

Lyx med en Mac! Snygga skor: )

Sandra SG

snygga bellerina! var är de köpta!?

Riktigt fina skor :D

linda

fina :D

Sofie

Åh vad snygga!! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: