by amanda

| Vardag
 
Igår på Junior leauge tävlingen kan jag ärligt berätta att det gick otroligt dåligt för mig, jag kände mig jätte besviken på mig själv men trots det kom mitt lag 2a. Jag skyndade mig hem efteråt för att hinna umgås med våra gäster en stund innan de gick hem. Grattis Perre på födelsedagen!
 
Idag gick jag direkt hem efter skolan. Det var meningen att jag skulle träna med Elin men hon svarade inte och jag var alldeles för trött så jag sket i det. Istället har jag bara tagit det lugnt hemma. Jag ska försöka komma i säng tidigt ikväll eftersom jag har somnat ganska sent de senaste dagarna. Jag hoppas ni har haft en bra måndag. Kram

Grattis! :D

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Men gött att ni kom tvåa:)

anna

åh grattis till andra platsen :)

Nathalie Tegelstam

Grattis vad kul :D

Inga-Linn

Tåkigt att du inte var nöjd med sin insats men roligt att ni kom tvåa, det är ju ändå bra!:)

anna

va göru då?

SANDRATORN.SE

Grattis till andraplatsen! :)

Jag har tagit det lugnt jag med. :)

Kajsa Johansson

Roligt att ni kom tvåa iallafall, grattis! men däremot är det inte lika kul när man själv känt att man inte gjort så bra ifrån sig :( hoppas att det går bättre för din del nästa gång!

Kaffehörnan

Grattis vad bra

|| mannen som kan prata om hundar ||

En andra plats är väldigt bra ändå! :)

Elsa

Fin blogg, allt bra? :)

Sarah

Grattis till andraplatsen :)

LIENE

Man kan inte alltid vara bäst :)

Anonym

kul med en 2 :a plats ändå:)

MADDISENJ.SE

Tråkigt när det inte känns bra

ViktoriaCaroline

Härligt :) Jodå helt okej här också.

Grattis till andra platsen, bra jobbat :)

mlie

grattis till andra platsen :)

SV: Tack för din gissning, har nu avsljat vad jag gjorde i måndags och två av de som gissade rätt har fått en länkning!!

Sara - Hold on be strong

åh grattis!! :)
sv: åh visst :D
kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: