by amanda

| Vardag
Nu bloggar jag från min Macbook för första gången. Känns lite annorlunda men ändå inte. Igår var det en bra kväll! Jag och tjejerna hade så himla mysigt. Vi grillade korv, marshmellows, pratade skit och sjöng med till musiken. Efter vi suttit där i några timmar gick vi till en park och lekte lite. Tack för en toppen kväll brudar! Här kommer lite bilder. Puss
Sofia - vardag & foto

Fin blogg. Kolla gärna min och lämna en kommentar! :)

Sarah

Va mysigt att grilla :)

Tack så mycket! :)
Gud, vad mysigt det ser ut där ni är! Vart är det? :)

Petra

Mysigt!

Sofia

sv; jag behövde lite inspo för att ta mig ut i regnet:P Haha!
Jättefina bilder!

Anna

Ser mysigt ut!

Felicia


superfina bilder!:D
sv: tack finis!:D

Vart ligger det någonstans? :)

anna

härliga bilder förresten :)

anna

va har du gjort idag då?

marina

Allt bra med dig? :)

♫♪ sandra

mysigt!

Tack för infon! Ska kolla upp hur man tar sig dit med bil! Blev så inspirerad utav dina fina bilder! :) Sjukt mysigt å grilla!

~Johanna ♥~

Hej vilken fin blogg du har :) Kika gärna in min nystartade blogg.

Ellen Nyberg

Fina bilder! Har du en sådan vit macbook eller en mer nyare version? Jättefin blogg har du dessutom!

|| mannen som kan prata om hundar ||

Grilla är det bästa! :)

Josefin

Åh mysigt :D

sofia

fina bilder:D <3

mlie

härliga bilder, ser ut som om att du haft en bra kväll :)

linah brown

har ditt hår växt jättemycket :O
blev helt förvånad juu

mathilda

fina bilder och fin blogg! :)

Fanny

fin blogg. jätte fina bilder:D

amanda

Mysigt det ser ut!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: