by amanda

| Natur
Foto: Jag Kamera: Canon EOS 600D Objektiv: Sigma DG Macro 70-300mm
 
Godmorgon kära vänner! Jag har precis vaknat och nu ligger jag i sängen med en kopp te och tar det lugnt. Igår kväll var jag och Filippa på bio och såg Warm bodies, den var verkligen jätte bra. Så småningom kommer det upp ett inlägg om filmen. Idag vet jag inte ritkigt vad jag ska göra, kanske gymma och kanske träffa Hanna. Vi får se, ha en bra dag! Puss&kram
Julia.

Så fin bild!

Fin och vårig bild :)

Jättefin bild! :)

Nathalie Tegelstam

sv; Tack så mycket :)
Du hade också en jätte fin bild!

Inga-Linn

Finabilder, saknar stockholm redan!;]

Sara - Hold on be strong

Fin bild!!
sv: åh men visst :D
kram

Emelie

Så fin bild! :)

En flicka som är stark

Så himla fin bild!

sandra

Allt bra idag? :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Hoppas att du får en fin dag! :)

Nina

allt bra med dig?

Lotta

Superfin bild :)

Karin Lygnersjö

Åh så fina blommor, LOVE IT!

Julia [Foto & Vardag]

Åh vad fina blommor! :) Måste ha varit roligt och fotografera dom~

Sv: Åh tack så jättemycket, vad glad jag blir! :) Kram<3

Annika

Fin bild :D

anna

åh tackar:)

hoppas du får en bra dag :)

Felicia

Jättefin bild!;)<3

Anonym

åh ja den filmen är lite mysig:)

Madelene ♔

Fin bild ! :)
Kul med bio. :D
Kram♥

Fatmas Shop

Fin bild :)

LindaViola - mamma till två!

Åh, vilken fin bild!

Kanske får ta och se den filmen någon gång då ;)

Emelie

Fin bild! :)

johanna

älskar körsbärsblom! :)

Sarah

Vilken fin bild :)

sannas rum

Jättefint :)

Dilin

fin bild!:)

Malin Aurora

Himlans vackert!

F R I D A - M A R I A

Vacker bild!

My

Fin bild! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: