by amanda

| Vardag
I lördags var jag och en massa vänner på Bergholm och krökade. Det var en lyckad kväll och jag kom inte hem fören klockan två på natten. I söndags tog jag det bara lugnt hemma, kollade på film och pluggade lite. Idag åkte jag och tränade med Filippa och Filip efter skolan. Åkte hem efteråt och pluggade lite. Sen åkte jag och pappa till Skogskyrkogården och övningskörde, efter ett tag tog vi oss ut i trafiken. Det var första gången för mig i trafiken och jag var riktigt spänd men det gick bra. Nu har jag precis duschat och ska fortsätta pluggandet inför provet på onsdag. Puss&Kram

Mysigt:)

Inga-Linn

Jag måste också plugga blää..:(

|| mannen som kan prata om hundar ||

Trevligt med utevistelse! :)

Kaffehörnan

Skönt de blev en lyckad kväll. Bra du tog trafiken bra

hanna

såg mysigt ut där :d

Karolina-foto och vardag

Hej! Vill du göra ett bloglovin byte med mig?<3 Är svaret ja, kommentera då på min blogg ifall du vill!<3<3 :)

Moa

fina!
sv. okej, vad bra! det är grymt med mig ialla fall :D
görs imorgon?

Fanny

Härlig bild! Har du haft en bra dag än så länge?
kram (:

Fin bild! :)

Carolina Thoor

Händer idag? :D <3

anna

vilka länder har du varit i då :)?

åh va roligt att de gick bra å övningsköra, minns att ja va as nervös första gången ja körde på en riktig väg å fick möte :P

Johanna ♥

Kul med övningskörning och att du varit med vänner :)

Nathalie Tegelstam

Mysigt de såg ut :D
- gick de bra då?

Emelie

Roligt med övningskörning!
Sv; Jag svarar på kommentarer, själv? :)

Sara

Ser riktigt mysigt ut! :D

cassandra gigel

härlig bild :D

Malin "Pinkpiercing" Johansson

*svar:* Hihi :D
Btw, har du en ny bakgrund på bloggen? :)

Ida

Fin bild!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: