by amanda

| Vardag
Idag har vi gjort två delar av nationella engelska och sen hade vi prov i religion. Alla proven gick sådär men det är skönt att ha det överstökat. Det blir ju en hel del i skolan när sommarlovet närmar sig. Efter det åkte jag till pappas jobb och satt och hängde i två timmar och sen åkte vi till Ikea. Jag fick med mig en massa hem som jag ska inreda min stuga/rum med på landet. Sen åkte vi och åt på en indisk resturang. Nu är vi hemma igen och jag tänkte plugga lite matte inför nationella imorgon men har inte alls någon lust. Aja, kvällen är ung. Puss&Kram
Louise - Elsalouise.blogg.se

Fin header du har, färgglad! :D

Lotta

Sv: Tack så jättemycket :) och guud va långt hår du har fått! Superfint =)

Carolina Thoor

Härligt att höra :D jätte fin bild! <3

|| mannen som kan prata om hundar ||

Det är alltid skönt att ha fått gjort färdigt prov! :P

Johanna ♥

Hoppas du får bra resultat på proven :)

Nathalie Tegelstam

Finis :)

finaste! <3

Carolina Thoor

Det var så lite så :) vart har du köpt tröjan? :D <3

sofia

så jävla fin du är :D <3

Isabella Werecki Lycknert

Fin blogg, allt bra idag? :)

Ping Lowhngren

Hahha jaaoo då ^^ Söt bild btw^^

Michaela Magnusson

Har du muntliga i matte imorgon eller? :o

♫♪ sandra

finis!

LINNEA

fin bild ! :)

amanda

Det är supermycket sista veckorna i skolan nu, hade också nationellt prov idag i matte. Tycker som du, skönt att man fått det överstökat även om det inte gick jätte bra haha :)

Usch, hade dött av att ha så många prov... haha!

arizona

fin bild! :D

Haft en bra dag? Kram! ♥

Moa

Gulli!
sv. aa :D

molly

vilket fint hår du har!

Sara - Hold on be strong

Skönt att ha det avklarat och fin bild :D
sv: åh visst!! :)
kram

Sofia

fina du :D

Karin Lygnersjö

Åh vilken fin bild på dig, jättesöt! :)
Kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: