by amanda

| Vardag

Perfektion. 
 
Idag fick vi börja halv 12 och sluta halv 4 istället för halv 9 och sluta kvart över 1. Det gjorde mig ingenting, det var skönt med sovmorgon. Jag mötte Cecilia direkt efteråt och vi åkte till bowling träningen. Det var näst sista träningen idag. Sen blir det uppehåll under sommaren. Jag åkte hem efteråt och nu sitter jag och äter pasta sallad till middag. Egentligen borde jag plugga lite också men orkar inte just nu. Puss&Kram
Stina Bondeson

Vilken fin blogg du har! Älskar din rosa och fina design :)
Kram!

|| mannen som kan prata om hundar ||

Ja, det är väl aldrig fel med sovmorgon! :)

Sv: Jadå, jag trivs där! :)

sandra

sv: aadå :)

Jag förstår inte hur alla kan tycka den där mannen är så himla perfekt när han inte är någon förebild alls för alla hans fans. Tar droger och beter sig som ett svin.. Men antar att vi alla är olika :)

Hannah Danielsson

svar: bara bra här med!

åh justin han är för fin! var du på någon av konserterna i sverige? xx

Sara - Hold on be strong

Såå snygg!!
sv: åh men visst :D
kram

Inga-Linn

Gillar du Justin Bieber?:)

Fanny

Justin<3 Hoppas du haft en bra torsdag!
kram

Nathalie Tegelstam

Planer för dagen då? :)

marina

Allt bra med dig idag? :)

Fanny

Ha en bra helg!
kram (:

Agnes

Hej vad fin blogg! Hur är läget?

Världens finasteeeee Justin<3

Johanna ♥

snyggingen :)

Lifeaslina.webblogg.se

Han är såå snygg!

Elin Wiman

Det låter ju super bra! Planer för dagen?
kram på dig <3

LINNEA

amajgad va snygg !

Fanny

Vad händer ikväll då? :)
kram

Kaffehörnan

Vad gött med sovmorgon behövs ibland. Gott du käkat känns så somrigt

Miriam

Härlig blogg :D

Michaela Magnusson

- Hur gick muntliga i matte? :) Jag hade det onsdagen förra veckan :)

Kajsa Johansson

Justin är så fin!

Ida

Söta Justin<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: