by amanda

| Vardag
Hej vänner! Sorry för dålig uppdatering. Men igår efter skolan åkte vi till landet, vi kom dit ganska sent och jag satte direkt igång med att montera möbler till min stuga och sen plugga. Idag under dagen har vi varit på fika hos farfar och Carin, fiskat och pluggat lite mer. Jag åkte även hem till Stockholm idag igen men stannade i Norrtälje på vägen och träffade Matilda. Jag har varit på bio ikväll och sett på Den store Gatsby med Filippa, My och Lisa. Tack så jätte mycket My för att du bjöd oss. Nu är jag och Filippa hemma hos mig, hon sover här ikväll. Puss&Kram
Sara - Hold on be strong

Låter bra :)
sv: åh visst :D
kram

ViktoriaCaroline

Har du haft en bra helg? :)

Lia

Hej! Låter som en mysig kväll! Kram

♫♪ sandra

söt bild :)

Sara - Mamma till Nova&Levin

Haft en bra dag? :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Ibland hinner man inte riktigt med bloggen :)

LIENE

Jag har med varit dålig på att uppdatera men ibland har man inte samma tid för bloggen :)
Fin bild!
Kramar

Elina

Älskar din header!

klara ericsson

Härlig Bild! :)

Nathalie Tegelstam

Fin bild på er :)

Emelie

Fin bild!
Sv; Nu är vinnaren av VECKANS BLOGG dragen! kolla vem som vann och anmäl dig direkt till en ny omgång! :)

alex

hej, allt bra?:)

Enya♥

Sv; tack! :D fin bild!

Söta ni är!

Ida

Fin bild!

finisar!

isabella

Fin bild!

- Allt bra? :) kram!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: