by amanda

| Natur
Foto: Jag Kamera: Canon EOS 600D Objektiv: Sigma DG Macro 70-300mm
 
Hej kompisar! Började halv 12 idag och slutade kvart över 1. Riktigt skönt, tränade med Filippa efteråt och nu har jag just kommit hem. Ska springa hem till pappa och hämta min match tröja för idag är det sista bowlingen träningen för terminen, vilket betyder KM tävling. Önska mig lycka till. Kramis

hoppas det går bra på tävlingen :D

Celine

Så fina bilder :D

Ida ♥

Fina bilder!

SV: hiih :D

Hannah Danielsson

fina bilder!
svar: tack så mycket fina du! xx

MINNA

Jätte fina bilder!!;D

bella

fina bilder! :)

anna

verkligen :D

åh fina bilder :)

Inga-Linn

Fina bilder!:D
Sv: Ja, verkligen!:D

Sarah

Vilka fina bilder :)

Sara - Hold on be strong

Härligt med träning och fina bilder :D
sv: visst :D
kram

|| mannen som kan prata om hundar ||

Härligt med blomster! :)

Ebba

Fina bilder!

Sv: Håller med haha :)

Helen

Så underbara fina träd! Och bilderna :D

Pia och Maja

sv; hihi!
lycka till :D

LORISSA LOVEBOMB

Vad roligt med tävling snart, stort lycka till :)

sv: tack ska du ha :)

Fina bilder! :)

Hanna

Super fin blogg kolla gärna min!! <3 Ha en trevlig dag!

Julia Svensson

Vad fin du är och super fin blogg du har. ♥
Allt bra idag?♥
Kram!

Pia och Maja

gud va skönt att sluta runt ett, jag slutade inte förns halv 4 det är det ända jag hatar med fredagar.. ://

Pia och Maja

såg nu att du blogga det här igår oops, när slutade du idag då ?:)

Annika

Fina bilder :)

Nathalie Tegelstam

- tack :)
Fina bilder!

Jenny

har också en canon 600d, så bra!

josefin ♥♥

Fina bilder :)

Malin

fina bilder!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Så fina blommor:)
Kram

Cajsa Torres

vackra bilder :)

Josefine Anerland

Fina bilder!

Emma - The one and only

super fina bilder:D

Johan

Fina och bra bilder.

My

Fina bilder!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: