by amanda

| Vardag
Godkväll. Sorry for bad update, again. Jag jobbade igår och idag mellan 11-16. Igår efter jobbet åkte jag till farmor och färgade håret, blev dock ingen skillnad på före och efter. Sen åkte jag hem, tog det lugnt, umgicks med familjen och grillade till middag. Idag efter jobbet åkte vi direkt hem. Nu ska jag och min kära moder äta kvälls fika, grattis på morsdag världens bästa mamma ♥

Fin bild!

Elvira

sjukt fina bilder! ¨

Kika gärna in på min blogg.

linah brown

så sööt

|| mannen som kan prata om hundar ||

Ja, igår var det mödrarnas dag! :)

Vilket gulligt kort :D

A L E X - foto & vardag ♣

Vad söt bild!
Hur mår du?:)

LORISSA LOVEBOMB

såååå sött :)

Gina

Så söt ^^

Ida

Så söt bild!

Kaffehörnan

Vad fin dag

anna

va har du för planer i veckan då?

Sara - Hold on be strong

Åh såå härlig bild :D
sv: härligt, bara bra :D
kram

aw vilken söt bild! <3

Malva Nyström

söt bild :D

SANDRATORN.SE - TÄVLING I BLOGGEN!

Ha en fortsatt trevlig kväll! :)

♫♪ sandra

söt bild!

❤ w i l m a ❤

Åh vilken söt bild! :)

Malin

gott med grillat!

sv;tack:)

Nathalie Tegelstam

Vilken söt bild :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: