by amanda

| Vardag
Bilder från min tumblr, amandalindstrand.tumblr.com
 
God kväll kära vänner. Jag kom precis ut till landet och tänkte spendera helgen här efterson jag ska jobba. För er som inte vet om det så sommar jobbar jag på ett café här ute och i år blir det min tredje sommar. På grund av det spenderar jag nästan hela somrarna på landet, jag ska jobba denna helg för att komma tillbaka i banorna igen. Det blir säkert toppen. Jag hoppas ni får en fortsatt bra kväll. Kram 
♫♪ sandra

fina bilder!

Inga-Linn

Härliga bilder!:D

Amanda Johansson

fin blogg! ;D

Sara - Hold on be strong

Fina bilder :)
sv: jaa verkligen :D
kram

Liborius

fina bilder:)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Vilka härliga bilder! :)

isabella

åhh vilka härliga bilder!

- Allt bra med dig? kram! :D

Själv hittar jag varken jobb eller sommarjobb :(

O L I V I A

så härliga bilder! :)

Ida

Låter härligt:)

mysigt att jobba på café :D

Ebba

Vad mysigt att vara på landet!

Sv: Ja verkligen! ♥

Sarah

Härliga bilder :)

Vilka härliga bilder! :)

SV: Åh tackar! :)

A L E X - foto & vardag ♣

Super fin blogg:)

Johan

Fina och bra bilder.

|| mannen som kan prata om hundar ||

Riktigt fina bilder! :)

Sofia

jättefin blogg!

Maja

hej hur mår du?
kram! :)

molly

riktigt inspirerande bilder :)

Sara

Härliga bilder!
Mysigt med jobb :D

anna

låter som du kommer få en bra helg :)

Agnes Janson

Fin blogg! Hur har din helg varit? ♥

sandra

Skönt att få komma bort från storstadspulsen lite :)

Emilija med J.

åh vad mysigt att vara ute på landet! :D

Helen

Dom där bilderna fick ju en att drömma sig bort :D

Malin

härliga bilder!

Annika

Fin inspo :)

Gina

Fin blogg :)

älskar första bilden till höger :D

EMMAS!

fina bilder :)

sofiaa

Härliga bilder!

Felicia

Fina bilder! :)

Jag har med en tumblr. Heter felicialol.tumblr.com där :)

Ping Lowhngren

Ah snygga bilder :DDD



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: