by amanda

| Vardag
Idag var vår första lektion inställd, så vi brudar drog till Subway och åt lunch. Efter det var vår lektion bara i 30 min så vi åkte hem. Jag och Filippa tog en cykeltur till Flaten, köpte glass och sen hem igen. Därefter var jag riktigt trött så jag satt på en film, kollade först på Scary Movie 4 och sen på Men in black 3. Grymma filmer. Nu ska jag äta mango och läsa Justin Bieber noveller. Kramis
aina [fotoblogg]

Vilken fin blogg du har! :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Jag tror inte att jag sett scary movie 4!

anna

åh tack :) fin du ä :)

Vilma

Hej, fin blogg! Vill du kolla in min frågestund skulle det vara kul, kram! :)

Ebba

Fin du är!

Sv: Ska snart sova, är super trött.

Haft en bra måndag? :)

Lät som en mysig dag! :)

SV: Tack fina du! :)

Sara - Hold on be strong

Fin!! :)
sv: åh visst :)
kram

enya

Sv: jodå :) fin bild!

EMMAS!

gott med subway:D

Fin!

ViktoriaCaroline

Hur mår du då? :)

Cajsa Lindahl

tack sötnos! du anar inte va mycket det betyder för mig! <3

anna

hoppas du haft en bra dag :)

Terese

Fin bild!


sv; Heter "tereseflinth" på instagram, men lägger till dig nu så lägger du till mig :)

Ida

Fin bild!

Ping Lowhngren

HAA SÅ GOTT MED GLASS^^

anna

va har du gjort idag då?

Cajsa Lindahl

sötnos! <3

♥ Sofia ♥

fin :D

Fanny Lind

Snygg! Allt bra med dig eller?

Karina

Men fin! :D

Malin

så fin!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: