by amanda

| Vardag
Lite mobil bilder från alla möjliga dagar.
 
Hej vänner. Igår fick vi sluta flera timmar tidigare, som vanligt de här senaste veckorna. Jag, Lisa, Filippa och My åkte till ungdomsmottagningen. Efter det mötte vi min syster och hon, jag och My åkte till donken. Vi åt lite och sen satt vi och pratade ett tag innan jag och My åkte hem till mig. Vi satt i solen och pluggade, gjorde hemgjord pizza och kollade på film. 
 
Idag fick vi också sluta lite tidigare, jag, Filippa och Elin åkte till stan. Köpte present till Hanna som fyller år på lördag och sen hem igen. Nu sitter jag hemma och väntar på pappa. Vi ska åka till Nacka forum och kolla lite. Puss&Kram
|| mannen som kan prata om hundar ||

Det var väldans vad ni får sluta tidigt ofta! :P

LORISSA LOVEBOMB

sv: Typ samma här :) Och gott med hemgjord pizza, vad har du på?

Finis!

Nathalie Tegelstam

Fina bilder :)

J o j z y ♛

Fina bilder!

SV: No problems! :D

Maja

Fin blogg!
Kolla gärna in min och lämna en kommentar!

Elin-elinsfotoliv.webblogg.se

Skönt att få sluta tidigare! :)

Ebba

Fina bilder!

Sv: Alla, haha. Men helst de turkosa eller orangea. Själv då? :)

Ida

Fina bilder!

Karin Lygnersjö

Vad underbart att få sluta tidigare! :)

Ida

Låter som en härlig dag!

sv: Ja:)

Malva Nyström

- fina bilder! :D
diggar headern du har nu, hur har du gjort den?

anna

låter som du haft en bra dag :)

sofia

aarå, fina bilder :) <3

KassandraPalma

åh, härligt att sluta flera timmar tidigare!

hanna

hehe fina bilder :D

Inga-Linn

Jag får också sluta tidigare nu för tiden och jag är typ ledig 2 dagar i veckan också, ibland tre!:)

Anna

Fina bilder! :)

Helen

Det är alltid så skönt i skolan innan sommarlov, korta och roliga dagar :D

Cajsa Lindahl

nää jag tror inte det. :P

härliga bilder! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: