by amanda

| Vardag

 
Hej vänner. Vad har hänt idag då? Inget speciellt som vanligt. Jag och Lisa gled till stan efter vi slutat, efter kanske en timme skiljdes vi åt och jag åkte hem. Jag kollade på 2 fast 2 furious filmen och sedan dess har jag duschat och bara tagit det lugnt. Jag skulle egentligen ha följt med Cecilia och bowlat idag men jag var verkligen inte på humör. Nu ska jag ta mig en kopp te och njuta över att jag börjar halv 12 imorgon. Kramis

Du är sååå fin! :)

angelica

sv: åh tack du! du är också superfin!!

Terese

Fin bild :)


sv; Tack snygging!

Emma - The one and only

fin bild:D

Emma

fin

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Hoppas du får en fin helg nu!♥

sandra

Fin bild :) förresten hur får man in den där spotify grejen?`:)

Terese

Hur är det annars? :)

Du är bara FÖÖÖÖR snygg :D

ViktoriaCaroline

Du är så fin! :)

Jag ska jobba några timmar i eftermiddag och annars bara ta det lugnt :)

♥ Sofia ♥

fina du :D

Sara - Hold on be strong

Fin :) fast and furious <3
sv: visst :)
kram

|| mannen som kan prata om hundar ||

Hoppas att du får en trevlig helg! :)

Inga-Linn

Gud vad fin du är!
Sv: Tack!

viki

Vad fin bild på dig ju! :D
Sv; kommer inte ihåg xD
Allt bra idag? ^^
Kram!

KassandraPalma

noppar du och fyller i dina ögonbryn själv? riktigt fint!!

Taack :)

Matilda Johansson

Söt du är! :)

Förlåt för segt svar men har haft en blogg paus ett tag, men nu är jag tillbaka så titta gärna in om du vill! :)

andapon

Super fin! Hur fixar man musiken sådär förresten?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: