Svar på tal

| Svar på tal
Jessica: Hej! Tänkte bara kolla om du fortf har kontakt med rebecca österholm :p ? har hon facebook ?
Svar: Hej. Nej vi har ingen kan kontakt alls och jag har ingen aning om i fall hon har facebook eller inte :(
 
mahdis: Kan du tipsa dina favoritserier i ett inlägg? Behöver lite nytt att kolla på :)
Svar: Absolut kan jag göra det. Jag skulle rekomendera One tree hill, The vampire diaries, Gossip girl och Pretty little liars. Några andra serier som också är jätte bra är The O.C, Desperate housewives, Glee och Sex and the City :) Hoppas du hittar någon du vill kolla på!
Amanda

Bra tips!

♫♪ sandra T

älskar glee!

Inga-Linn

Vilken av de serierna tycker du är bäst?:)

Sarah

Många bra serier :)

Natalie

Haha åh har sett alla utom PLL och Vampire Diaries! Så himla bra :)

mahdis

Tack så himla mkt!:)

Camilla ♥ Gravid

Vampire Diaries är det bästa som finns :D

Cissi

Åh älskar PLL och DHW <3 Följer du inte Grey's Anatomy?

Michaela Magnusson

Kollar alla de serierna förutom desperate housewives och sex and the city :) Btw älskar hur bra de senaste VD avsnitten har blivit :o
- Jaa det var det verkligen :D

dhs är såå bra! <3

Kul med tips :)

Olivia

Allt bra ? :D

Sophie - DRÖMMEN OM MIAMI

Haft en bra dag då? :)

basebollivet.blogg.se

Riktigt bra serier! :)

lina

bra serier:)

Helen

Du har riktigt bra serie smak ;) ja kollar på alla de :)

LORISSA LOVEBOMB

Jag älskar också serier :D Mina favoriter är The O.C. sex and the city, gossip girl, Vänner, Supernatural :)

★ E D I T H ★

åh älskar gossip girl, har du sett hela elr? XD
SV: tack! ^^
Kram!

Isabelle

PLL är bäst:D

Amanda

Bra serier :D

J o j z y ♛

Dedär serierna är superbra !

SV: Tack ska du ha ! :D

liborius

kul med tips:)

Evelinn Bladström

Jag tycker PLL är väldigt bra :D
Allt bra?? :D

† V I K T O R I A †

Vart kollar du OC??

Lowa

Gillar många av de serierna också!! :D

Emelie♥

Riktigt bra serier det där :D

Julia

om du gillar glee och pretty little liars har du bra smak på tv-serier! ska kolla in dom andra :)

Cornelia Jarl

Vi har exakt samma favorit serier. Men bland det finns det vissa som sticker ut. T.ex PLL och Gossip girl

Sandra

One tree hill är världens bästa serie :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: