Smink tips

| tips
Jag har fått önskemål om att tipsa om bland annat smink. Så jag tänkte tipsa om den här:
Maxfactor Facefinity (bild lånad från google)
 
De flesta har säkert redan hört talas om den. Men det är en foundation som även innehåller concealer och primer. Det är jätte bra att den innehåller alla tre samtidigt för då slipper man ju köpa tre olika. Den täcker jätte fint och om man har rätt färg så får man en jämn och slät hy. Någon av er som testat den?
Inga-Linn

Åh, vad bra! Jag behöver smink tips!:) hah

♫♪ sandra

bra tips!

kajsa

jag behöver en ny foundation, så denna ska jag ta o testa!!

aliengirl- art is my life

Ganska bra att tipsa om sådana produkter. :)

Ping Lowhngren

Jag fundera faktiskt på den! :D

Sara - Hold on be strong

Bra tips!!
Sv: åh visst är den bra! :)
kram

Linnéa

Jag har funderat på att köpa den men inte gjort det ännu. Kanske vore dags då <3

jag har inte testat den. tycker fit me är bäst ;)

- inte mycket, vad gör du? <3

angelica

bra tips!! :D

MALIN SUNDIN | MODE & FOTO

åh bra tips!

Ida

Så smart!

Ping Lowhngren

använder du själv den eller har du några fler tips på foundation? :)

Sicktwisted - Moa

Haft en bra torsdag hittils?:)

Emelie

Jag har nyligen börjat använda Makeupstores concealer och jag bara älskar den! Så jag föredrar nog det! Men kul att du ger tips!:)

Kaffehörnan

Sånt använde man mkt när man satt modell

Sarah

De e alltid kul me tips :)

ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

Bra tips :) Dock använder jag ju inte smink!

bella

bra tips, kanske ska testa den!

Malva Nyström

- tack! :)
bra tips, tack!
allt bra?

Liene

smart, bra tips :) har inte testat för använder knappt smink och nu efter operationen är det svårt när jag inte kan blunda med ena ögat. Då skulle jag skada ögat medan jag tar bort smink :P

Mickis

bra tips! :D

Linn

allt bra? :)

Nathalie Tegelstam

Bra tips, kanske ska testa den :)

☆Z I N J A☆

bra tips!
hur mycket kostar den?

Helen

Kanske värd att pröva när ja måste köpa nytt smink :D

mlid

provat den, tyvärr funkade den inte på mej :( alla har ju olika hudtyper osv, men tycker annars det va ett bra tips :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: