Glad påsk!

| Vardag

Ingen av bilderna blev bra, hade så himla bråttom. Jag ville bara visa att jag har en gul topp på mig så här på påskafton. Glad påsk på er! Jag, familjen och några andra ska snart över till farmor på påsk lunch. Men nu ska jag på påsk äggs jakt! Ikväll åker jag hem ifrån landet. Ha en bra dag ♥
Camilla ♥ Gravid

Gult passar Påsken :D

Emelie Hellström

Glad påsk! :)

Kaffehörnan

Vad fin du är, klär i gult. Ha de fint på landet

Sicktwisted - Moa

Fina bilder, har en likadan topp :) Glad påsk!

Lifeaslina.webblogg.se

Glad Påsk! :D

♫♪ sandra

glad påsk sötis :)

Inga-Linn

Glad påsk! Fin du är!:)

Helen

Gul och fin till påsken :)
Hoppas du får en toppen påsk :D

Hittade du påskägget på jakten då? ;)

claudia

Glad påsk! :D

Sarah

Glad påsk :)

Andrea

Fina bilder!: )

Felicia

Vad påskfin du är! :D Jag borde också ha tagit på mig något gult ju.. Men rosa är väl lite påskfärg också kanske, hihi ^^

Lotta

Glad påsk!! :)

Nathalie Tegelstam

Sv; ja visst är den? :)
Glad påsk!

Emelie

Sv. Åh tack, det betyder mycket bara det!<3 Fin du är hjärta,gladpåsk!<3

Sara - Hold on be strong

Fin!!
Sv: jaa visst!! <3
kram

Tilde Wrangell

glad påsk! en dag försent men, fin blogg :)

mlie

glad påsk :)

elle

Glad påsk! :D

Amanda

Fina foton!

Sarah

Mysigt o äta me släkten :)

johanna

glad påsk på dig själv:)

btw vi har likadan kamera hihi:)

Liene

Tack :)
jag använder ingen fondation och har aldrig behövt så det vore lite slöseri.

Toppen passade dig. Piggar upp. Hoppas du hade en bra påsk.

kaffehörnan

Vad fina bilder du bjuder på

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Hoppas du hade en underbar påskhelg:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: