Film betyg

| Filmbetyg
5/5 hjärtan
Ethan Wate drömmer mardrömmar om en flicka som han aldrig har träffat. När Lena Duchannes flyttar till hans lilla stad Gatlin, dras Ethan oförklarligt till henne. Han beslutar sig för att ta reda på varför det finns ett band dem emellan, även om det innebär att avslöja en hemlighet som kan förändra allt.
 
Tryck här för att se trailern.
 
Jag har hört att den här filmen är mycket sämre än boken. Men eftersom jag inte har läst boken så spelade det ingen roll för mig. Den var riktigt bra. Jag fick till och med en tår i ögat, det får jag aldrig. Beskrivningen om vad filmen handlar om säger inte alls så mycket. Men hemligheten och allt som händer mellan Ethan och Lena är så bra. Jag älskar Ethans inställning till livet. Deras relation blev så fin och romantisk samtidigt som den var olycklig. Det som Lena gjorde mot Ethan var däremot hjärtekrossande men filmen slutade så bra. Ni måste se den!
Bild lånad från google
F E L I C I A

borde se den då! :)

Kajsa Johansson

den filmen vill jag se, för den låter bra!!

Jeanette

sv: Okej vad bra :)

Den där verkar så bra!

Bella

Ha en fin dag :)

♫♪ sandra T

haha har aldrig riktigt fattat vad den handlar om

Jonna

Den filmen är så bra! :D

selma

allt bra ? :)

Malin

måste se den filmen!

liborius

åh vill se den:D

Agnes Eriksson

åh borde se den. kram

Sarah

Den verkar bra :)

Agnes Eriksson

blir lit4e avis på bilden, haha.. kram

Ping Lowhngren

Visst är den!^^
Oooh oh den filem va as bra :DD

Louise

jag vill se den filmen :)

Felicia

den filmen måste jag se!:D<3

Petra

Den filmen är bra

annsoh

åååh jag vill se den filmen verkar jätte bra!! :D

- Caroline

åh den va så bra!

sv; Tack så mycket söta du <3

LORISSA LOVEBOMB

sv: okej, kanske gör jag det när jag fått pengar då ^^

Vad härligt att du gillade filmen så mycket, verkligen :D

Natalie Salazar

oj så bra betyg den fick :D måste ses då

Helen

Den filmen har jag missat totalt!

FrökenTV, bloggen om tv och film

den filmen vill jag se

Den här borde jag alltså se ;)

Emelie

Åh den vill jag så gärna se! :D

Ida

Verkar bra:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: