by amanda

| Vardag




Det har varit en lång och seg skol dag idag. Men jag stannade kvar en stund och gjorde klart idrotts läxan. Drog sen till Ringen med Filippa och köpte en present till Elin som fyller år imorgon. När jag kom hem fixade jag till med lite och åkte sen hem till farfar på middag. Carin fyllde år så vi firade henne. Kom hem för 1-2 timmar sedan och nu är jag riktigt trött. Jag ska hänga framför datorn en stund till innan jag hoppar in i duschen för att sedan gå och lägga mig. Jag hoppas att ni har haft en bra dag. Puss 
MADDISENJ

nice bilder

Moa

Hej Bra blogg :) allt bra ? :)

KassandraPalma

fina bilder :)

taack

Julia Wisniewska

Allt bra idag?:D
kram.

Sofia

Cola bilder :-D

emilia

fina bilder!

Amanda [SPONTAN]

Lät som en härlig dag :)

Sofia

härliga bilder!

dite

hoppas du har en toppen dag :D

Clara

fin blogg:)

ebba och josefine

Fin blogg :)

Inga-Linn

Gillar verkligen första bilden i inlägget!:)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Hur är det med dig idag?♥

ebba och josefine

Allt bra med dig ? :)

liborius

åh gillar bilderna:)

Josefine

Allt bra med dig idag? :)

Malin Wallin

Allt bra idag? :D

Kram!

h h a n n a a

Fin design du har!:)

LINNEA GULLARBERGS

fin blogg du har!

Jonna

Vilken fin header du har! Hoppas du får en fin kväll :)

Ellen

Jag gillar den första, tredje och den sista bilden mest!

Karin Lygnersjö

Åh underbara gifs! Gillar allihopa och definitiv de från Vampire Diaries mest, såklart! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: